Iranian Agriculture News Agency

‍ اثرات کرونا بر صندوق های توسعه بخش کشاورزی

گردهمائی روسای سازمان های جهاد کشاورزی استان ها و نمایندگان شرکت مادر تخصصی در صندوق های استانی، تخصصی با حضور رئیس هیات مدیره شرکت مادرتخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی از طریق ویدئو کنفرانس برگزار شد.

 ‍ اثرات کرونا بر صندوق های توسعه بخش کشاورزی

به گزارش خبرنگار ایانا در استان خراسان شمالی، در این گردهمائی سید عبدالکریم رضوی اردکانی، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل و اعضای هیات مدیره و مدیران شرکت مادرتخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی با برخی از  روسای سازمان های جهاد کشاورزی استان ها و نمایندگان شرکت مادر تخصصی در صندوق های استانی، تخصصی از طریق ویدئو کنفرانس درباره نقطه نظرات، دیدگاه ها و پینشهادات مدیران درباره پیشرفت صندوق ها در بیماری کرونا دیدار و گفت و گو کرد.

در این ویدئو کنفرانس دکتر یوسفی رئیس سازمان جهادکشاورزی خراسان شمالی گزارش کاملی را از عملکرد صندوق  حمایت از توسعه بخش کشاورزی خراسان شمالی در سال 98  را ارائه کرد.

عبداله یوسفی اظهار کرد: در صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی خراسان شمالی خدمت رسانی های خوبی برای سهام داران انجام گرفته است به طوری که در سال 98 افزایش 2 برابری سرمایه را  در استان و شهرستان را شاهد بودیم، که این حاصل تلاش های خوب شورای برنامه ریزی استان و حمایت های خوب شرکت مادر تخصصی است و تسهیلاتی که صندوق استان در سال گذشته تدارک دیده است و  300میلیارد ریال برای 262 فقره بوده که نسبت به سال 97 ، ده درصد افزایش و رونق داشته است.

یوسفی بیان کرد : در بحث کرونا که دستور کار این جلسه است پیامدهای آن در بسیاری از فعالیت ها تاثیر گذاشته است که بیشترین آسیب مربوط به امور دام بخصوص مرغداری ها است.

یوسفی گفت: پیشنهاداتی که از سوی  استان ها و شرکتهای مادر تخصصی در بحث حمایت از سهام داران ارائه شد  و همچنین مراوداتی که با وزارت صورت پذیرفته است و وزیر محترم هم خبر دادند انتظار ابلاغ و اجرایی شدن بیشتر حمایت از این قشر آسیب پذیر را داریم.

در پایان دکتر یوسفی از عملیاتی شدن تمدید و یا تاخیر پرداخت سررسیدها از اسفند ماه 98 تا پایان اردیبهشت ماه 99 خبر داد  و افزود: 65 فقره به مبلغ 80 میلیارد ریال به موجب این ابلاغ به سهام داران مساعدت شد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید