Iranian Agriculture News Agency

کشت گل محمدی و گیاهان دارویی در پردیس توسعه می یابد

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان پردیس در دیدار با نماینده شورای شهر و بخشداری و شهرداری بومهن گفت: در تلاشیم با ترویج و توسعه کشت گل محمدی و گیاهان داروئی تحولی در بخش تولیدات کشاورزی شهرستان ایجاد کنیم.

کشت گل محمدی و گیاهان دارویی در پردیس توسعه می یابد

به گزارش ایانا در استان تهران، جلسه هم اندیشی و بررسی مشکلات بهره برداران بخش کشاورزی شهرستان پردیس با حضور نماینده شورای شهر و بخشداری و شهرداری بومهن برگزار شد.

قریشی، مدیرجهادکشاورزی پردیس در این دیدار، گزارشی از روند اقدامات صورت گرفته از سوی جهادکشاورزی در شهرستان ارائه داد و گفت: هدف اصلی ما تولید است و می کوشیم علاوه بر افزایش کمی تولید، محصول سالم تری نیز تحویل مصرف کننده دهیم.

وی با اشاره به اقداماتی نظیر توسعه گلخانه ها وحرکت ازکشاورزی فضای باز به سمت کشت های فضای بسته وگلخانه ای گفت: در تلاشیم با ترویج و توسعه کشت گل محمدی و گیاهان داروئی تحولی در بخش تولیدات کشاورزی شهرستان ایجاد نماییم که مساعدت همه دست اندرکاران در این زمینه را برای دستیابی به پیشرفت لازم می طلبد.

مدیر جهادکشاورزی پردیس در پایان صحبت های خود ضمن تشکر از همکاری و مساعدت بخشداران و دهیاری ها و شوراها  اعلام کرد: برنامه ریزی شده تا مدیران و کارشناسان ضمن حضور مستمر در روستاهای شهرستان، بیشتر در ارتباط با کشاورزان ، دامداران و بهره برداران روستایی در جهت بررسی ملموس تر مسائل و مشکلات این قشر سخت کوش باشند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید