Iranian Agriculture News Agency

شهرستان‌های جنوبی آذربایجان شرقی همچون شهرستان میانه آماده باشند

هشدار در مورد احتمال وقوع سیل و طغیان رودخانه‌ها

سازمان جهادکشاورزی استان با اشاره به بارش شدید باران و برف در برخی شهرستان‌ها نسبت به احتمال وقوع سیل، بالاآمدن آب رودخانه‌ها، طغیان رودخانه‌های فصلی و آب‌گرفتگی معابر شهری از فردا (جمعه ۸ فروردین) هشدار داد.

هشدار  در مورد احتمال وقوع سیل و طغیان رودخانه‌ها

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، سازمان جهادکشاورزی استان با اشاره به بارش شدید باران و برف در برخی شهرستان‌ها نسبت به احتمال وقوع سیل، بالاآمدن آب رودخانه‌ها، طغیان رودخانه‌های فصلی و آب‌گرفتگی معابر شهری از فردا (جمعه ۸ فروردین) هشدار داد.

براساس گزارش سازمان هواشناسی با  تشدید فعالیت سامانه بارشی از امروز پنجشنبه تا روز شنبه (نهم فروردین) احتمال بارش باران و رعد و برق در بیشتر مناطق استان آذربایجان شرقی، (حداکثر ۲۰ تا ۴۰ میلی‌متر)، وجود داشته و علاوه بر مخاطره های یاد شده، آب‌گرفتگی معابر شهری و اختلال تردد در جاده‌های مواصلاتی، لغزندگی جاده‌های کوهستانی و احتمال بارش تگرگ در مناطق مستعد پیش بینی شده است.

اداره روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان از همه بهره برداران عزیز در سراسر آذربایجان شرقی به ویژه مناطق جنوبی استان و شهرستان میانه درخواست کرده است به توصیه های زیر عمل کنند:

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید