Iranian Agriculture News Agency

مدیر کانون سنگرسازان بی سنگر 

اعلام آمادگی کانون سنگرسازان بی سنگر سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام در جهت و مبارزه با ویروس کرونا

مدیر کانون سنگرسازان بی سنگر سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام ازاعلام آمادگی این کانون در جهت و مبارزه با ویروس کرونا خبر داد.

اعلام آمادگی کانون سنگرسازان بی سنگر سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام در جهت و مبارزه با ویروس کرونا

به گزارش خبرنگار ایانا در استان ایلام، محمدعلی همتی بیان کرد: همانطوریکه جهادگران جهاد کشاورزیاستان ایلام در سالهای دفاع مقدس به عنوان سنگرسازان بی سنگر در خطوط جبهه های نبرد حق علیه باطل فداکارانه در کنار رزمندگان اسلام نقش بی بدیل خود را نمایان ساختند، در این برهه از زمان نیز آمادگی خود را در جهت مبارزه و ضدعفونی اماکن به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا را اعلام می دارند.

وی افزود : ضمن قدردانی از تلاشهای بی وقفه و فداکارانه شبانه روزی پزشکان و پرستاران زحمت کش که پیشگامان سلامت در جامعه امروزی محسوب می شوند، طی نامه ای
خطاب به ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی استان آمادگی همه جانبه خود را به هر نحو ممکن و با دستور ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی و همکاری مردم فهیم استان در جهت مبارزه با ویروس مذکور اعلام داشته اند.
همتی خاطرنشان کرد: تعداد چند دستگاه ماشین های سمپاشی جهت گند زدایی و ضدعفونی سطح شهرستانهای تابعه در اختیار ستاد مبارزه با ویروس کرونا قرار گرفته است.
همتی در پایان گفت: امیدواریم به فضل خداوند متعال و با درایت و تلاش پزشکان و متخصصان حوزه علوم پزشکی همه ما بتوانیم این ویروس منحوس و ناخوانده را در کمترین زمان ممکن ریشه کن کنیم و سلامتی و نشاط و تندرستی را به جامعه ایران اسلامی و مردم فهیم استان به ارمغان بیاوریم. 
لازم به ذکر است کانون سنگر سازان بی سنگر سازمان جهاد کشاورزی استان تعداد ۱۲۰۰ نفر عضور فعال دارد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید