Iranian Agriculture News Agency

مدیر روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان قزوین ؛

خدمات بخش کشاورزی به‌صورت غیرحضوری انجام می‌شود

مدیر روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان قزوین گفت: به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا ؛ کلیه خدمات مرتبط در این بخش از طریق پرتال سازمان و میز خدمت الکترونیکی به آدرس https://qazvin-ajo.ir قابل انجام است.

خدمات بخش کشاورزی به‌صورت غیرحضوری انجام می‌شود

به گزارش خبرنگار ایانا در استان قزوین، کیانوش کاکاوند از کلیه کشاورزان و بهره برداران بخش کشاورزی خواست تا به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا و حفظ سلامت جامعه حتی الامکان از  مراجعه حضوری به سازمان جهاد کشاورزی و سایر مدیریت ها و  ادارات تابعه خودداری فرمایند.

مدیر روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان قزوین افزود: شماره تلفن 33337008 و سامانه پیامکی روابط عمومی به شماره  09197427241 آماده دریافت درخواست ها جهت انتقال به مدیریت و سایر حوزه های کاری می باشد.

کاکاوند با اشاره به  لغو ملاقات حضوری ارباب رجوع  با رییس سازمان اظهار کرد: به منظور رعایت حال شهروندان عزیز تمامی درخواست های مردمی که در قالب ملاقات عمومی در روز سه شنبه هر هفته انجام می شد، تا اطلاع ثانوی  به صورت غیر حضوری امکان پذیر است.

گفتنی است؛ براساس قانون ارتقاء سلامت نظام اداری و مقابله با فساد و در راستای شفاف سازی و پیشگیری از فساد اداری کلیه خدمات و فرایندهای اجرایی سازمان از قبیل آدرس الکترونیکی ، قوانین و شرایط دریافت هر خدمت، مدارک موردنیاز ، زمان دریافت هر خدمت در پایگاه اطلاع رسانی سازمان جهادکشاورزی استان قزوین با عناوین میز خدمت الکترونیکی و خدمات اجرایی سازمان، خدمات و تسهیلات حمایتی و مجوزهای ستادی قابل دریافت است.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید