Iranian Agriculture News Agency

در هفته منابع طبیعی 300هزار اصله نهال در استان تهران کاشته می شود

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران گفت: در هفته منابع طبیعی و آبخیزداری سال جاری که از 15 اسفند ماه آغاز و تا 21 اسفندماه ادامه دارد؛ 300هزار اصله نهال مثمر و غیر مثمر در استان تهران توزیع و کاشته می‌شود.

در هفته منابع طبیعی 300هزار اصله نهال در استان تهران کاشته می شود

به گزارش خبرنگار ایانا در  استان تهران، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران در نشست ارائه برنامه ها و راهکارها برای برگزاری هفته منابع طبیعی که با حضور سرپرست سازمان جنگل ها و مدیران ستادی و استان ها و به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد گفت: در هفته منابع طبیعی و آبخیزداری سال جاری که از 15 اسفند ماه آغاز و تا 21 اسفندماه ادامه دارد 300هزار اصله نهال مثمر و غیر مثمر در استان تهران توزیع و کاشته می شود.

احمد طاهری افزود: رویداد بزرگ نهالکاری از 14 آذر ماه سال جاری و با کاشت یکصد هزار اصله نهال در استان تهران آغاز شده است و تا هفته منابع طبیعی ادامه خواهد داشت.

وی هفته منابع طبیعی را فرصت مناسبی برای فرهنگسازی مقوله مهم منابع طبیعی دانست و اظهار داشت: آموزش و فرهنگسازی بویژه استفاده از ظرفیت رسانه ها می تواند نقش موثری در تغییر نگرش عموم مردم برای حفظ، احیاء و توسعه منابع طبیعی داشته باشد.

این مسئول منابع طبیعی استان تهران در بخش دیگری از سخنان خود به ارائه برخی برنامه ها و پیشنهادات برای برگزاری این هفته پرداخت.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید