Iranian Agriculture News Agency

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان شهرکرد خبر داد

رونق دامپروری در شهرستان شهرکرد

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان شهرکرد گفت : با توجه به پتانسیل‌های موجود در توسعه دامپروری و جذب سرمایه‌گذاری در این بخش با ایجاد واحدهای دامپروری صنعتی و همچنین واحدهای کوچک روستایی و استفاده از تسهیلات بانکی شاهد رونق اشتغال و تولید پایدار در سطح شهرستان باشیم.

رونق دامپروری در شهرستان شهرکرد

 به گزارش خبرنگار ایانا در استان چهارمحال و بختیاری،از طرح احداث واحدهای دام، طیور و مجتمع‌های دامی در سطح شهرستان شهرکرد بازدید به عمل آمد.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان شهرکرد گفت: از 75 طرح بازدید شده 9 طرح مربوط به مجتمع‌های دام سبک و سنگین و مجتمع پرورش اسب می‌باشد و بقیه شامل طرح پرورش گوسفند، شتر، بز داشتی، بوقلمون، شتر مرغ، گاو شیری، پرورش اسب، گوساله پرواری و پرورش ملکه است.
 رفیعی افزود: در بین طرح‌های ذکر شده، پرورش گوسفند دارای بیشترین متقاضی در سطح شهرستان است. وی گفت: سطح اراضی که به این طرح‌ها اختصاص می‌یابد 285 هکتار است که ظرفیتی بالغ بر 68 هزار رأس دام را شامل می‌شود.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان شهرکرد در ادامه با بیان اینکه بخش دامپروری در سالهای اخیر با شتاب در مسیر پیشرفت، توسعه و ایجاد اشتغال قرار گرفته است ابراز امیدواری کرد با توجه به پتانسیل‌های موجود در توسعه دامپروری و جذب سرمایه‌گذاری در این بخش با ایجاد واحدهای دامپروری صنعتی و همچنین واحدهای کوچک روستایی و استفاده از تسهیلات بانکی شاهد رونق اشتغال و تولید پایدار در سطح شهرستان باشیم.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید