Iranian Agriculture News Agency

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان:

زنان حوزه روستایی و عشایری می‌توانند اثرگذاری خاصی در سال رونق تولید داشته باشند

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: استفاده بیشتر و بهتر از ظرفیت زنان در حوزه تولید و اشتغال یکی‌از اهداف و وظایف ما در استان است که روند خوبی دارد.

زنان حوزه روستایی و عشایری می‌توانند اثرگذاری خاصی در سال رونق تولید داشته باشند

به گزارش خبرنگار ایانا در استان لرستان، عبدالرضا بازدار امروز در مراسم تجلیل‌از عوامل اجرایی طرح توانمندسازی زنان روستایی استان در سال ۹۸، ضمن تبریک ولادت حضرت زهرا(س) و گرامی‌داشت روز زن، اظهار کرد: این گردهمایی در راستای تجلیل‌ از عوامل اجرایی طرح توانمندسازی زنان حوزه روستایی و عشایری برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: یکی‌از اهداف و وظایف ما در استان استفاده بیشتر و بهتر از ظرفیت زنان در حوزه تولید و اشتغال است که در این زمینه روند بسیار خوبی را داریم.

بازدار عنوان کرد: زنان حوزه روستایی و عشایری به‌عنوان تشکیل دهنده نیمی از جامعه جمعیتی ما می‌توانند اثرگذاری خاصی به ویژه در سال رونق تولید داشته باشند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان افزود: در حوزه‌های روستایی و عشایری با اختصاص منابع و امکانات به ویژه در حوزه آموزش و تشکیل صندوق‌های خُرد زنان روستایی از ظرفیت آن‌ها در حوزه تولید و اشتغال بیشتر استفاده می‌شود.

وی با اشاره به این‌که امروز ما از این بانوان روستایی و حوزه عشایری کارشناسان و عوامل اجرایی تجلیل به‌عمل آمد، تصریح کرد: بالغ‌بر ۴۵۰ خانم با تحصیلات لیسانس به بالا در بدنه جهاد کشاورزی مشغول به کار هستند و امروز از ۳۰ نفر تقدیر شد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید