Iranian Agriculture News Agency

برگزاری کارگاه آموزشی طبخ آبزیان در شهرستان بناب

مدیر جهادکشاورزی شهرستان بناب از برگزاری کارگاه آموزشی طبخ آبزیان در شهرستان بناب خبر داد.

برگزاری کارگاه آموزشی طبخ آبزیان در شهرستان بناب

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، روح الله خیری ضمن اظهار این مطلب افزود: ارتقای سهم محصولات شیلاتی در سبد غذایی خانوار در راستای سیاستهای راهبردی و ابلاغی مقام معظم رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی و رونق تولید، نیازمند همکاری دستگاه های مرتبط در "ترویج فرهنگ مصرف آبزیان" است.

وی گفت: در این راستا و با هدف ترویج فرهنگ مصرف آبزیان و ارتقاء مهارت و توانمندی زنان که نقش بسزایی در سلامت جسم و روان خانواده خود دارند، مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان بناب با همکاری مرکز آموزش فنی و حرفه ای اقدام به برگزاری کارگاه آموزشی "طبخ آبزیان" کرد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بناب ادامه داد: در این کارگاه که با حضور نماینده امور بانوان در فرمانداری، جمعی از اعضای صندوقهای خرد زنان روستایی شهرستان، کارشناسان تغذیه شبکه بهداشت و درمان، مسولین بسیج جامعه زنان سپاه عاشورا، کارآموزان مرکز آموزش فنی و حرفه ای و همچنین همکاران مدیریت در محل آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای نون و نمک به مدیریت سرکار خانم نوشین آذرشب برگزار گردید، طبق منوی غذایی مصوب مدیریت شیلات و امور آبزیان سازمان طریقه پخت سوپ ماهی، ساندویچ ماهی و کباب ماهی آموزش داده شد که با استقبال حاضرین همراه بود.

وی افزود: امید است بتوان با فراهم ساختن امکانات لازم و ایجاد چنین فضاهایی در راستای توانمندی زنان گامهای موثری را برداشت.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید