Iranian Agriculture News Agency

افتتاح 143 طرح کشاورزی در استان گلستان

رییس سازمان جهادکشاورزی استان گلستان خبر داد: سازمان جهادکشاورزی استان ۱۴۳ طرح عمرانی و سرمایه‌گذاری را به ارزش ۲۹۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در این ایام افتتاح می کند.

افتتاح 143 طرح کشاورزی در استان گلستان

به گزارش خبرنگار ایانا در استان گلستان، مختار مهاجر رییس سازمان جهادکشاورزی استان گلستان در سومین روز از دهه فجر ۱۴ بهمن ۹۸ در بخش خبری ساعت ۲۰ صدا و سیمای مرکز گلستان حضور یافت و به تشریح برنامه های افتتاح پروژه سازمان جهادکشاورزی استان در دهه مبارک فجر پرداخت.

مهاجر با تبریک فرا رسیدن دهه فجر گفت: سازمان جهادکشاورزی استان ۱۴۳ طرح عمرانی و سرمایه گذاری را به ارزش ۲۹۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در این ایام افتتاح می کند.

وی افزود: این تعداد پروژه زمینه ی اشتغال ۶۷۳ نفر از هم استانی های عزیزمان را فراهم کرده و ۲۱ هزار نفر خانوار نیز بهره مند خواهند شد.

رییس سازمان جهادکشاورزی استان تصریح کرد: بزرگترین طرحی که در بحث سرمایه گذاری آماده ی بهره برداری داریم افتتاح بزرگترین زنجیره ی طیور تخم گذار در گنبد کاووس است که روزانه ۵۰ تن تخم مرغ تولید می کند.

مهاجر  در بحث عمرانی بهره برداری  ۳۰ هزار هکتار از اراضی در دست اقدام برای زهکشی و طرح هایی در حوزه های: باغبانی، مکانیزاسیون، تولیدات دامی، خاک و آب، شیلات و آبزیان، صنایع، جنگل و مرتع را از جمله برنامه های این سازمان در دهه فجر برشمرد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید