Iranian Agriculture News Agency

افتتاح 33 پروژه عمرانی و تولیدی بخش کشاورزی در دهه فجر

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز از افتتاح 33 پروژه عمرانی و تولیدی بخش کشاورزی در دهه مبارک فجر سال 98 خبر داد.

افتتاح 33 پروژه عمرانی و تولیدی بخش کشاورزی در دهه فجر

به گزارش خبرنگار ایانا در استان البرز، سید مجید موسوی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز گفت : در چهل و یکمین سالگرد فجر انقلاب اسلامی 33 پروژه عمرانی و تولیدی بخش کشاورزی در استان البرز مورد بهره برداری قرار می گیرد.

وی شرکت در برنامه تجدید میثاق با آرمانهای امام و انقلاب، دیدار با خانواده های معظم و معزز شهدا، شرکت در نمایشگاه توانمندیهای استان در بخش کشاورزی وتقدیر از نمونه های ملی و استانی بخش کشاورزی در سال 98، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی و چندین برنامه متنوع و متعدد را از دیگر برنامه های این سازمان در این دهه عنوان کرد.

موسوی افزود: جهت برگزاری هرچه با شکوه تر، این سازمان با تشکیل کمیته روستایی و عشایری و برنامه ریزی مناسب و تشکیل جلسات مختلف با اعضای کمیته ها سعی نموده تا امور آنچنان که در خور و شایسته سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی است برگزار گردد.

ایشان اظهار کرد: بهره برداری از 33پروژه عمرانی و تولیدی در حوزه جهاد کشاورزی از جمله برنامه ها در این ایام مبارک می باشد.

وی گفت: این طرح ها با اعتباری بالغ بر 512 میلیارد و 832 میلیون ریال ایجاد شده که56 میلیارد و 207 میلیون ریال آن از محل اعتبارات دولتی و456 میلیارد و 625 میلیون ریال از محل آورده های شخصی بوده است.

موسوی ادامه داد: با بهره برداری از این طرح ها زمینه اشتغال424 نفربه صورت مستقیم و 519  نفر به صورت غیر مستقیم در سطح استان البرز فراهم خواهد شد.

این مقام مسئول محل اجرای طرح ها را  شامل 12طرح در شهرستان ساوجبلاغ، 10 طرح در شهرستان نظرآباد، 5 طرح در شهرستان کرج، 3 طرح در شهرستان اشتهارد ، 2 طرح در شهرستان فردیس و 1طرح در شهرستان طالقان عنوان کرد.

وی بیان داشت: از لحاظ موضوعی در زمینه آب و خاک 19 طرح ، 5 طرح باغی و احداث گلخانه ، 4 طرح تولیدات دامی ، 3 پروژه صنایع تبدیلی و تکمیلی ،1 طرح شیلاتی و1 طرح ترویجی و آموزشی در این ایام به بهره برداری می رسد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید