Iranian Agriculture News Agency

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان در کارگروه اقتصادی استان:

لزوم تسریع در احداث بازارچه‌های محلی عرضه مستقیم محصولات کشاورزی و دامی

​معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان بر لزوم تسریع در برنامه ریزی برای احداث بازارچه های محلی عرضه مستقیم محصولات کشاورزی و دامی در مناطق مختلف استان به ویژه شهر بندرعباس تاکید کرد.

لزوم تسریع در احداث بازارچه‌های محلی عرضه مستقیم محصولات کشاورزی و دامی

به گزارش خبرنگار ایانا در استان هرمزگان، ایرج حیدری در کارگروه اقتصادی استان با محوریت احداث بازارچه های محلی عرضه مستقیم محصولات کشاورزی و دامی اظهار کرد: برنامه‌ریزی برای احداث بازارچه‌های محلی عرضه مستقیم محصولات کشاورزی و دامی در مناطق مختلف استان به ویژه شهر بندرعباس با همکاری و هماهنگی فرمانداران، شهرداران، تعاون روستایی و سایر دستگاه‌های اجرایی ذیربط پیگیری و دنبال شود و به این مهم سرعت عمل داده شود.

وی افزود: با پیگیری‌های به عمل آمده به ویژه از سوی ستاد تنظیم بازار استان و فرمانداران تاکنون شاهد راه‌اندازی بازارچه‌های محلی عرضه مستقیم محصولات کشاورزی و دامی در برخی شهرهای استان بوده ایم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان  در ادامه با بیان اینکه احداث بازارچه های محلی عرضه مستقیم محصولات کشاورزی و دامی در بندرعباس به ویژه مناطق کم برخوردار آن، به واسطه گستردگی و جمعیت بالای آن از اهمیت بسزایی برخوردار است، خاطرنشان کرد: در این زمینه فرمانداری شهرستان و شهرداری بندرعباس مسئولیت مهمی برای تحقق آن دارند.

حیدری در پایان تصریح کرد: دسترسی آسان و عرضه مستقیم بدون واسطه محصولات با قیمت مناسب از مهمترین اهداف احداث بازارچه های محلی درمناطق مختلف استان است.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید