Iranian Agriculture News Agency

صبح امروز برگزار شد؛

مراسم یادبود سردار شهید سپهبد سلیمانی در وزارت جهاد کشاورزی

مراسم یادبود سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی امروز در وزارت جهاد کشاورزی برگزار شد.

مراسم یادبود سردار شهید سپهبد سلیمانی در وزارت جهاد کشاورزی

به گزارش خبرنگار ایانا، مراسم یادبود سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی صبح امروز با حضور سرپرست وزارت جهاد کشاورزی، نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی، حمعی از مدیران ارشد و کارکنان وزارت جهاد کشاورزی در ساختمان شهید آوینی این وزارتخانه برگزار شد.

محمود حجتی مشاور رئیس‌جمهور در امور کشاورزی و امنیت غذایی در این مراسم با تسلیت شهادت سپهبد سلیمانی، گفت: زمانی که بنده استاندار سیستان و بلوچستان بودم، حکمی از طرف مقام معظم رهبری برای حل مشکل امنیت این استان و بحث مبارزه با سوداگران مرگ به ایشان ابلاغ کردند.

وی افزود: ایشان مدیریت و سازمان‌دهی، تقویت فیزیکی مرزها و گسترده سازی، سازمان‌دهی گروه‌های رزم در سپاه و قرارگاه‌های مستقر سپاه در آن منطقه، هماهنگی بین سایر نیروها چه نیروهای امنیتی و انتظامی را عهده‌دار شدند و الحمدالله خوب درخشیدند و موفقیت‌های بزرگی نصیب کشورمان شد.

حجتی با اشاره به ویژگی‌های سردار شهید قاسم سلیمانی گفت: نگاه ایشان به مردم زبانزد خاص و عام بود.

وی بابیان اینکه در ماه‌های اخیر فشار تحریم‌ها از سوی آمریکا افزایش یافته و مشکلات در تأمین نیازهای ضروری کشور به‌خصوص دارو و غذا بیشتر شده است، افزود: این در حالی است که آمریکا عنوان کرده بود که غذا و دارو مشمول تحریم ها نیست.

حجتی بابیان اینکه تأمین دارو حساس‌تر از تأمین مایحتاج عمومی مردم است و روز گذشته نیز وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بر تحریم داروها تأکید داشت، تصریح کرد: جلساتی در وزارت جهاد کشاورزی و در دفاتر ریاست جمهوری با حضور سردار سلیمانی برگزار شده بود و ایشان  با بررسی امکانات موجود، راهکارهای مستقیم و غیرمستقیم به خصوص در چگونگی مبادله‌ پول که بیشترین فشار بر آن بوده است را ارائه می‌دادند.

وی ادامه داد: "حاج قاسم" فقط یک فرد نظامی در مبارزه حق علیه باطل نبود بلکه سیاستمداری والامقام، باتدبیر، آینده‌نگر و هرچه درباره این بزرگ‌مرد بگوییم غلو نیست، تعریفات به خاطر از دست دادن وی نیست بلکه "حاج قاسم" واقعیتی این‌گونه داشت و ما توفیق شناخت بیشتر او را نداشتیم.

 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید