Iranian Agriculture News Agency

بیانیه سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی به مناسبت گرامیداشت حماسه 9 دی

سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی به مناسبت گرامیداشت حماسه 9 دی بیانیه ای صادر نمود. متن این بیانیه به شرح ذیل است:

بیانیه سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی به مناسبت گرامیداشت حماسه 9 دی

تاریخ 41 ساله انقلاب اسلامی مملو از نقاط عطفی است که در اذهان ملت شریف و ولایت مدار ایران اسلامی نقش بسته است. دوران غرور آفرین دفاع مقدس و رشادتهای جوانمردان این خطه، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و پیشرفتهای هسته ای از نمونه های بارزی است که جزء هویت هر ایرانی ولایت مدار و متعهد می باشد و در این عرصه دشمنان و فتنه گران همواره در تلاش بوده اند که مسیر رشد و شکوفایی ملت ایران را سد کنند که با بصیرت ملت و رهبری مدبرانه رهبرفرزانه انقلاب ناکام گشته اند.

 فتنه بعد از انتخابات ریاست جمهوری در سال 88 از دیگر نقشه ها و ترفندهای معاندان و مغرضان نظام بودکه با بصیرت ملت شریف و شهیدپرور ایران در حماسه 9 دی 88 نقش بر آب شد.

آری 9 دیماه به گفته رهبر فرزانه انقلاب روز تجلی قدرت خدا و حرکتی ماندگار در تاریخ انقلاب است

و ملت ایران درحماسه بزرگ 9 دی 1388 نشان داد، طراحی کودتا و جنگ تبلیغاتی و عملیات روانی نظام سلطه و صهیونیسم، تاثیری در پایبندی مردم ایران به آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی ندارد.

سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی ضمن گرامیداشت حماسه 9 دی، پیروزی ملت مومن ولایت مدار ایران اسلامی و تقدیر و تشکر از حضور پرشور آنها اعلام می دارد همچون سایر آحاد ملت شریف و بزرگوار ایران اسلامی با حضور پرشکوه در راهپیمایی این روز عظیم بار دیگر با آرمانهای الهی امام راحل(ره) و مقام عظمای ولایت (مدظله العالی) تجدید میثاق می کند و با بصیرت در راستای اهداف انقلاب گام برخواهد داشت.

روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید