Iranian Agriculture News Agency

کارگاه آموزشی انتقال یافته های تحقیقاتی پدافند غیرعامل در سلامت و امنیت غذایی برگزار شد

مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان تهران از مراکز جهادکشاورزی شهرستان های جنوب استان بازدید و مشکلات را بررسی کرد.

کارگاه آموزشی انتقال یافته های تحقیقاتی پدافند غیرعامل در سلامت و امنیت غذایی برگزار شد

به گزارش ایانا در استان تهران، مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان تهران در کارگاه آموزشی انتقال یافته های تحقیقاتی پدافند غیرعامل در سلامت و امنیت غذایی که با حضور محققین، مدیران و کارشناسان بخش کشاورزی در محل سالن همایش های مرکز تحقیقات ترویج و آموزش کشاورزی این استان واقع در شهرستان ورامین برگزار شد، شرکت کردند.

مدرس این دوره با بیان اینکه سالانه حدود 120 میلیون تن انواع محصولات کشاورزی به ارزش بیش از 80 میلیارد در کشورتولید می شود به طرح مباحثی درخصوص امنیت غذایی و راهکارهای رسیدن به آن، تعیین سیاست مخالفت یا موافقت با واردات بذور ترا ریخته به کشور و تاثیر محصولات تراریخته در از بین بردن تنوع ژنتیکی پرداخت.

همچنین مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان تهران از دو مرکز جهاد کشاورزی در شهرستانهای ورامین و ری نیز بازدید و ضمن بررسی مسایل ومشکلات این مراکز به ویژه پیگیری بحث پهنه بندی و تکمیل اطلاعات سامانه، پیشنهادات اصلاحی و توصیه های راهبردی را به مسئولین این مراکز ارائه داد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید