Iranian Agriculture News Agency

سخنگوی دولت با رد ادعای استعفای وزیر جهاد کشاورزی:

سیاست‌های آقای حجتی در حوزه کشاورزی موفق بوده است

سخنگوی دولت با رد ادعای مطرح شده در برخی رسانه ها در خصوص استعفای وزیر جهاد کشاورزی گفت: سیاست‌های آقای حجتی در امر کشاورزی موفق بوده است.

سیاست‌های آقای حجتی در حوزه کشاورزی موفق بوده است

به گزارش ایانا، دکتر علی ربیعی سخنگوی دولت در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در جمع خبرنگاران در زمینه انتشار خبر استعفای وزیر جهاد کشاورزی در برخی رسانه ها، اظهار کرد: ایشان در سمت خود هستند و پیش از این نیز استعفای آقای حجتی را تکذیب کرده بودم.

وی با اشاره به این که معمولا همه ما گاهی که کار سخت می‌شود، دچار گرفتاری‌هایی می‌شویم، گفت: اما آقای حجتی در خصوص مسایل کشاورزان بسیار حساس است و همه اتفاق‌ها را با حساسیت و دلسوزانه دنبال می‌کند و تصمیماتش به نفع جامعه کشاورزی است؛ با توجه به حجم کار در وزارت جهاد کشاورزی، سیاست‌های آقای حجتی در امر کشاورزی موفق بوده است.

سخنگوی دولت، همچنین درباره بازداشت رئیس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور نیز، گفت: ایشان فعلا متهم است و تا زمانی که اتهام وی در دادگاه ثابت نشود، نمی‌توانم قضاوتی کنم، اما براساس آنچه که شنیده ام، اتهام وی مربوط به مسئولیت فعلی اش نبوده است و مربوط به گذشته است؛ اجازه دهیم دادگاه کار خود را انجام دهد و هر تصمیم که دادگاه در این زمینه بگیرد، به آن احترام می گذاریم.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید