Iranian Agriculture News Agency

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اعلام کرد:

فرآیند استعلام مجوز های بخش کشاورزی تسهیل شود

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت : فرآیند استعلام مجوز های بخش کشاورزی تسهیل شود تا سرمایه گذاران تمایل بیشتری برای سرمایه گذاری در این بخش داشته باشند .

فرآیند استعلام مجوز های بخش کشاورزی  تسهیل شود

به گزارش خبرنگار ایانا در استان قزوین فاطمه خمسه در جلسه فرعی کار گروه اقتصادی  اشتغال و سرمایه گذاری  افزود : فرصت های جدید اشتغال در بخش کشاورزی در استان را باید شناسایی و زمینه را برای فعالیت واحد های تولیدی جدید  فراهم کرد.

وی اظهار داشت : اولویت توسعه بخش کشاورزی استان در زمینه اجرای سیستم های نوین آبیاری و همچنین توسعه کشت در محیط بسته و گلخانه است  .

خمسه گفت در زیر بخش های دام ، طیور ، شیلات و آبزیان ، صنایع تبدیلی و تکمیلی ،زراعت و باغبانی نیز شرایط مناسبی برای سرمایه گذاری  در استان فراهم است .

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اضافه کرد : یکی از طرح مهم در بخش کشاوری استان اجرای الگوی کشت محصولات کشاورزی است که می تواند در پایداری تولید و اقتصادی کردن این بخش تاثیر گذار باشد .

وی افزود :  کشت محصولات کم آب بر و مقاوم که برای نخستین بار در استان بصورت الگویی کشت شده ترویج شود .

خمسه گفت : برای توسعه همه جانبه کمیته  های فرعی در زیر بخش های خرید و بیمه  محصولات کشاورزی ، الگوی کشت ، راهکار های مصرف بهینه آب در بخش کشاورزی ، صنایع تبدیلی و تکمیلی  ، دام و طیور و آبزیان در سازمان با محوریت معاونت برنامه ریزی اقتصادی سازمان تشکیل شود .

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید