Iranian Agriculture News Agency

استاندار تهران:

بخش کشاورزی ظرفیت‌های قابل توجهی در اشتغال‌زایی دارد

استاندار تهران با اشاره به ظرفیت های قابل توجه کشاورزی استان تهران از اشتغال ۳۷درصدی فیروزکوه و ۲۱درصدی دماوند دربخش کشاورزی خبر داد.

بخش کشاورزی ظرفیت‌های قابل توجهی در اشتغال‌زایی دارد

به گزارش ایانا در استان تهران، انوشیروان محسنی‌بندپی درحاشیه افتتاح پروژه های شهرستان فیروزکوه با اشاره به افتتاح پروژه های زیربنایی و توسعه ای در کشور و استان تهران اظهار داشت  :واقعیت این است که در بدترین برهه زمانی قرار داریم که دشواری ها ومشکلات زیادی بر نظام جمهوری اسلامی تحمیل شده اما با تدبیر و درایت همه دست اندرکاران نظام در حوزه اقتصاد مقاومتی به موفقیت های زیادی رسیده ایم.

وی تاکید کرد: در زمینه مهار تورم، کاهش نرخ بیکاری، بهبود فضای کسب و کار و ثبات ارزی علی‌رغم همه سختی ها به شرایط پایداری رسیدیم و روند فعلی روند رو به ثبات و پایداری است که به واسطه بخشنامه ها در زمینه تسهیل فضای کسب و کار، رونق تولید و رفع موانع سرمایه گذاری به دست آمده است.

استاندار تهران ادامه داد: در استان تهران در حوزه کشاورزی، صنعت و خدمات مزیت های نسبی داریم و دو شهرستان فروزکوه و دماوند در بخش کشاورزی ظرفیت‌های خوبی دارند همچنانکه بر اساس سند توسعه استان در فیروزکوه ۳۷ درصد اشتغال و در دماوند ۲۱ درصد اشتغال در بخش کشاورزی است و نیازمند توجه ویژه است.

محسنی بندپی تاکید کرد: پیگیری مشکلات سیب زمینی کاران فیروزکوه و سیب کاران دماوند و ایجاد شرایط برای فروش آنها اقدام ارزشمندی است همچنین در بخش صنعت پویایی خاصی را شاهد هستیم و در بعد کلان صنعتی نیاز داریم که به زیرساخت‌ها از جمله آب و برق توجه ویژه ای شود.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید