Iranian Agriculture News Agency

رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی آذربایجان شرقی:

هماهنگی بیشتر سیستم تحقیقات، اجرا و ترویج باعث اثر بخشی فعالیتهای پژوهشی در عرصه تولید است

رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی آذربایجان شرقی گفت: با هماهنگی بیشتر سیستم تحقیقات، اجرا و ترویج شاهد اثر بخشی فعالیتهای پژوهشی در عرصه های تولیدی استان خواهیم بود.

هماهنگی بیشتر سیستم تحقیقات، اجرا و ترویج باعث اثر بخشی فعالیتهای پژوهشی در عرصه تولید است

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، دکتر احمد بایبوردی ضمن بازدید از ایستگاه تحقیقات باغبانی سهند، از اقدامات موثر این ایستگاه و فعالیت های اثر بخش همکاران و رئیس پرتلاش ایستگاه قدردانی نمود.

وی ابراز نمود: اصلاح وجایگزینی های صورت گرفته و تکمیل گلخانه و احداث کلکسیون های جدید بادام و زردآلو و گردو از اقدامات موثر همکاران و محققان این ایستگاه بود.

دکتر بایبوردی ضمن بازدید از کلیه اقدامات انجام یافته بر تکمیل هرچه سریعتر آبیاری قطره ای و حذف باغات فرسوده و جایگزینی ارقام کاربردی و مطابق با نیاز باغداران تاکید کرد.

رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان خواستار بازدید مدیر باغبانی و مدیر اداره هماهنگی ترویج  کشاورزی سازمان جهادکشاورزی استان و باغداران پیشرو از توفیقات محققان ایستگاه سهند گردید و اظهار داشت: بدیهی است با همراهی و هماهنگی بهتر و بیشتر سیستم تحقیقات و اجرا و ترویج شاهد اثر بخشی فعالیتهای پژوهشی در عرصه های تولیدی استان خواهیم بود.

 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید