Iranian Agriculture News Agency

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی فارس:

پیشرفت‌های نظام جمهوری اسلامی را بازگو کنید

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی استان فارس با اشاره به جریان‌های مخالف نظام، گفت: بی‌تفاوتی نسبت به پیشرفت‌های نظام و عدم بازگویی آن‌ها نوعی همسویی با جریان‎های مخالف است.

پیشرفت‌های نظام جمهوری اسلامی را بازگو کنید

به گزارش خبرنگار ایانا در شیراز، حجت الاسلام سید محسن قائمی در جمع مدیران و کارکنان جهاد کشاورزی در شهرستان نی‎ریز یادآور شد: در ابتدای پیروزی انقلاب، مخالفین نظام مقدس جمهوری اسلامی به خیال خود سرانجامی کوتاه برای این انقلاب متصور شدند و اکنون که به کوری چشم دشمنان انقلاب چهل ساله شده، این دشمنان برای این‌که نظام جمهوری اسلامی را ناکارآمد نشان دهند در فضای مجازی، در تریبون‌ها و در فضاهایی که مختص به رسانه است همجه‌های شدیدی وارد می‌کنند.

این مقام مسئول با اشاره به این‎که اولین کشوری هستیم که به قدرت جهانی نه گفتیم و تاکنون استوار ایستاده‌ایم، تصریح کرد: توفیقات بسیاری در بخش کشاورزی، صنعت، پزشکی، آموزش و غیره داشتیم و افزود: توفیقات نظام را تبیین کنید چرا که نادیده گرفتن توفیقات کفران نعمت است و بر اثر کفران، نعمت از انسان گرفته شود.

حجت الاسلام قائمی با بیان تحریم‌های تحمیل شده علیه ایران، گفت: قطعا برای کشوری که به دنبال خوداتکایی است این مشکلات وجود دارد اما به فضل خدا و با همت شما مردم از گذر این تحریم‌ها نیز عبور خواهیم کرد.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی استان فارس در پایان با اشاره به این‎که پیشرفت‎ها و ترین‎های نظام را در همه زمینه‎ها بازگو کنید، تاکید کرد: باید مراقب باشیم در فضای مجازی مرعوب و تابع جو نشویم و کلاهمان را قاضی کنیم، آیا نظام مقدس جمهوری اسلامی در زمینه‌های مختلف توفیق داشته یا نه؟

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید