Iranian Agriculture News Agency

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان خوزستان:

جهاد کشاورزی مدیرانی آینده‌نگر می‌خواهد

رئیس جهادکشاورزی خوزستان گفت:هرسازمانی که بخواهد متعالی باشد، باید دنبال مدیرانی آینده‌نگر، توانمند از نظر فکری، مدیریتی و خلاق و آگاه به ارزش‌های انسانی باشد.

جهاد کشاورزی مدیرانی آینده‌نگر می‌خواهد

به گزارش خبرنگار ایانا در اهواز، کیخسرو چنگلوایی در افتتاحیه پردیس ارزیابی مدیران و تربیت مدیران آینده سازمان جهادکشاورزی استان خوزستان افزود: راز برتری هرجامعه نسبت به جوامع دیگر بستگی به این دارد که چگونه از سرمایه‌اش استفاده کند. با توجه به اینکه مهمترین سرمایه و منابع هرکشور منابع انسانی آن و نوع نگاه و نگرش آنها به انسان است، لذا هرسازمانی که بخواهد متعالی باشد باید دنبال مدیرانی آینده‌نگر، توانمند از نظر فکری، مدیریتی و خلاق و آگاه به ارزش‌های انسانی باشد.

او بیان کرد: رویکردهای اساسی  پروژه ملی تربیت مدیران شامل؛ توانمند سازی مدیران، شناسایی منابع انسانی واجد شرایط تصدی پست‌های مدیریتی، ارزیابی شایستگی‌های حرفه‌ای مدیریتی آن‌ها و توانمند سازی آن‌ها برای تصدی پست‌های مدیریتی و کمک به ارتقائ اثربخشی فعالیت‌های مدیریتی است.

به گفته چنگلوایی، براساس دستورالعمل نحوه انتخاب و انتصاب مدیران حرفه‌ای شورای عالی اداری؛ از ابتدای سال 97 افرادی برای سمت‌های مدیریتی انتخاب می‌شوند که دارای گواهی شایستگی احراز سمت مدیریتی باشند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید