Iranian Agriculture News Agency

اردکانیان خبر داد:

خودکفایی وزارت نیرو در بارورسازی ابرها

.رضا اردکانیان وزیر نیرو در حاشیه مراسم جشنواره پژوهش و فناوری وزارت نیرو در جمع خبرنگاران، درباره بارورسازی ابرها و اقدامات وزارت نیرو در این‌ راستا نیز گفت‌: وزارت نیرو برای استفاده از آب‌های نامتعارف، برنامه‌هایی را در نظر گرفته است که مطابق با همان برنامه‌ها نیز در حال‌ حرکت است.

خودکفایی وزارت نیرو در بارورسازی ابرها

به‌ گزارش ‌ایانا به نقل از ایسنا؛ اردکانیان افزود: طی سال‌های اخیر با تحقیقات و فناوری‌های انجام شده توانستیم در حوزه باروری ابرها به نقطه خوبی برسیم، بگونه‌ای که گلوله‌هایی که باید برای باروری پرتاب می‌شد، تاکنون از خارج از کشور وارد می‌شد، اما در حال‌ حاضر توانسته‌ایم با ظرفیت داخلی، این گلوله‌ها را تولید کنیم.

وزیر نیرو درباره جلسه با نمایندگان اصفهان درباره زاینده رود، گفت‌: هنوز با نمایندگان این استان جلسه‌ای برگزار نکرده‌ایم اما با تمام نمایندگان در رابطه با مسائل مختلف آب و برق جلسات منظمی را به‌صورت فردی و هم در قالب جلسات استانی برگزار می‌کنیم.

اردکانیان دربخش دیگری از صحبت‌هایش درباره تعرفه آب و برق مشترکان پرمصرف نیز گفت‌: در حال حاضر طرح افزایش تعرفه مشترکان پرمصرف در کمیسیون زیربنایی دولت به تصویب رسیده و در نوبت طرح در هیات وزیران است.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید