Iranian Agriculture News Agency

رییس سازمان جهاد کشاورزی فارس

هسته گزینش جهاد کشاورزی خط مقدم جهاد کشاورزی در عملکردها

رئیس سازمان جهادکشاورزی فارس گفت: هسته گزینش این سازمان خط مقدم جهادکشاورزی در عملکردهاست.

هسته گزینش جهاد کشاورزی خط مقدم جهاد کشاورزی در عملکردها

به گزارش خبرنگار ایانا در شیراز، محمدمهدی قاسمی در دیدار با سرپرست و کارکنان هسته گزینش سازمان جهادکشاورزی فارس گفت: هسته گزینش این سازمان خط مقدم جهادکشاورزی در عملکردهاست، چرا که قبل از به کارگیری نیروها در عرصه عمل ابتدا باید نیروها گزینش شده و این روند در طول دوران خدمت تا مرحله رسمی قطعی و انتصاب مدیران ادامه پیدا می‌کند.

این مقام مسئول با اشاره به این‌که وظیفه خطیر تامین امنیت غذایی افراد جامعه بر عهده مجموعه جهادکشاورزی است، افزود: با توجه به شرایط حساس کنونی و تحریم‌های ظالمانه حاکم، کارائی نیروهای مشغول به کار در جهادکشاورزی مستقیما برای مردم، کشاورزان و نظام اسلامی حائز اهمیت است.

قاسمی در ادامه با بیان این‌که اکنون سه وزیر کابینه دولت دوازدهم از نیروهای جهادسازندگی هستند، گفت: مجموعه جهاد آدم‌های بزرگ را تحویل جامعه داده چرا که عرصه جهاد به نوعی فضا را برای خلاقیت افراد باز کرده و به همین دلیل گلوگاه گزینش بسیار مهم بوده و در نظام جمهوری اسلامی به عنوان یک اصل به آن پرداخته می‌شود.

رئیس سازمان جهادکشاورزی فارس با اظهار رضایت از عملکرد مطلوب کارکنان هسته گزینش، گفت: کارکنان هسته گزینش باید الگوی تمام عیار رفتاری باشند.

قاسمی با اشاره به حساسیت کار تحقیق و مصاحبه در گزینش، تاکید کرد: جدا کردن حق از باطل و سره از ناسره بسیار سخت بوده و نیازمند بینش دقیق و تلاش بالا بوده، از این رو کارکنان هسته گزینش باید با آموزش‌های تخصصی و فراگیری دانش روز دنیا در این راستا گام‌های استوارتری بردارند.

در ادامه اعظم جهانگیری سرپرست هسته گزینش سازمان جهادکشاورزی استان فارس با اشاره به روند عملکرد این مدیریت گفت: یکی از کارهای مهم اعزام مصاحبه گران به شهرستان‌های دور از مرکز استان جهت صرفه‌جویی در وقت سازمان و رفت و آمد کارکنان بوده که رضایت آنان را نیز به دنبال داشته است.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید