Iranian Agriculture News Agency

اولین شکست شاگردان کولاکوویچ در جدال صدرنشینی

ایران 0 – لهستان 3؛ قهرمان ترمز معروف و رفقا را کشید

تیم ملی والیبال ایران در جدال صدرنشینی با لهستان 3 بر صفر شکست خورد تا اولین باخت خود در مسابقات جهانی 2018 را تجربه کند.

ایران 0 – لهستان 3؛ قهرمان ترمز معروف و رفقا را کشید

به گزارش ایانا به نقل از "ورزش سه"، در ادامه مسابقات والیبال قهرمانی جهان 2018 که از هفته گذشته به میزبانی بلغارستان و ایتالیا آغاز شده، از ساعت 22 امشب در قصر ورزشی وارنا شاگردان کولاکوویچ به مصاف لهستان رفتند.
مدافع عنوان قهرمانی که در 3 بازی اخیر خود مثل ایران 3 برد را در کارنامه خود ثبت کرده، برای صدرنشینی در گروه D محکوم به پیروزی در این مسابقه است.
شاگردان کولاکوویچ هم در 3 بازی اول، از سد پورتوریکو، بلغارستان و کوبا گذشتند و برای حریفان خود خط و نشان کشیدند. آنها امشب در حساس ترین بازی خود در مرحله گروهی مقابل لهستان قرار گرفتند.
ایران و لهستان تاکنون 18 بار در تاریخ مقابل هم ایستاده اند که حاصل این تقابل ها 10 پیروزی برای لهستان و 8 برد برای ایران بوده است. آخرین رویارویی 2 تیم به لیگ ملت های 2018 برمی گردد که ایران توانست مقتدرانه و 3 بر صفر از سد لهستان عبور کند.
لهستان با وجود قهرمانی در دوره قبلی تغییرات زیادی در تیمش به وجود آورده، حالا "ویتال هنین" را روی نیمکت خود می بیند.
در چند سال اخیر کری خوانی های زیادی بین بازیکنان ایران و لهستان وجود داشته که به جذابیت های این بازی افزوده است.
این دیدار از آنجایی حائز اهمیت است که تیم برنده صدرنشین می شود و می تواند از رویارویی با تیم های قدرتمند در دور بعدی فرار کند.

01337225

ست اول: ایران 21 - لهستان 25

ست دوم: ایران 20 - لهستان 25

لهستان ست دوم را هم به سود خود به پایان برد.

ست سوم: ایران 22 -  لهستان 25

در نهایت لهستان با حساب 25 بر 22 توانست ایران را در ست سوم نیز شکست دهد.
بدین ترتیب این بازی با نتیجه 3 بر صفر به سود لهستان رقم خورد تا صدرنشینی این تیم تقریبا در گروه D قطعی شود. فردا ایران به مصاف فنلاند می رود و لهستان با بلغارستان دیدار می کند.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید