Iranian Agriculture News Agency

رونمایی از مجسمه کره‌ای در نمایشگاه نیویورک

با پایان نمایشگاه این مجسمه به انرژی تجدیدپذیر تبدیل می‌شود

در «نمایشگاه بزرگ ایالت نیویورک» که شرکت‌کنندگان در آن محصولات و نوآوری‌های خود در زمینه‌های صنایع کشاورزی٬‌ فرهنگ و هنر٬ آموزش و تکنولوژی به مدت ۱۳ روز به نمایش می‌گذارند٬ از مجسمه‌های جدیدی که از کره ساخته شده‌اند ‍پرده‌برداری شد.

رونمایی از مجسمه کره‌ای در نمایشگاه نیویورک

به گزارش ایانا٬ انجمن شمال غربی لبنیات آمریکا و شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای وگمان حامیان برگزاری این نمایشگاه بوده که برای پنجاهمین سال در محوطه نمایشگاه مجسمه کره‌ای می‌سازند.

این نمایشگاه با موضوع «شیری که به دست شما می‌رسد از جای خوبی تامین می‌شود» برگزار شد تا به مصرف‌کنندگان یادآور شوند لبنیات در دامداری تولید شده و مستقیما به دست مشتری در قفسه‌های فروشگاه‌ها می‌رسد.

جیم ویکتور و ماری پلتون از ایالت پنسیلوانیا این مجسمه را با استفاده از ۸۰۰ کیلوگرم کره در عرض ۱۰ روز ساختند. این مجسمه که از کره غیرخوراکی ساخته شده از سیراکیوز به این نمایشگاه منتقل شده است.

برت بوسارد از دامداری باربلند می‌گوید: « در پنجاهمین سالگرد ساخت مجسمه کره‌ای خوب است به مصرف‌کنندگان خاطر نشان کنیم که لبنیات مصرفی محلی هستند و بوسیله کشاورزان وظیفه‌شناسی تولید شده‌اند که از دام٬ زمین و جامعه خود به خوبی مراقبت می‌کنند».

اولین مجسمه کره‌ای در سال ۱۹۶۹ ساخته شد که گاوی را در حال پریدن از روی ماه نشان می‌داد.

با ‍پایان نمایشگاه٬ این مجسمه‌ها به  مزرعه نوبل‌هرست در لینوود منتقل می‌شوند. سپس کره‌ها وارد دستگاه هضم بی‌هوازی با استفاده از گاز متان شده و به انرژی تجدیدپذیر تبدیل می‌شود تا برق دامداری را تامین و کود مایع را برای محصولات کشاورزی تولید کنند.   

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید