Iranian Agriculture News Agency

تلاش دولت و مجلس برای بهبود وضعیت اقتصادی

سیده فاطمه ذوالقدر_نایب‌رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی|| چنانچه توانمندی وزیری برای همراهی تیم اقتصادی احصاء شود به‌دور از هر چالشی بر مسند وزارت باقی خواهد ماند و در صورت قانع نشدن نمایندگان، از دولت می‌خواهیم فرد جدیدی که داری انگیزه و توان بالاتر برای مدیریت وضعیت بحران اقتصادی و خروج از این تنگنا را داشته باشد، معرفی کند.

تلاش دولت و مجلس برای بهبود وضعیت اقتصادی

با توجه به فشار اقتصادی که خانواده‌ها را در تنگنا قرار داده است، یکی از بهترین راهکارها که اقتصاددانان نیز آن را مطرح کردند و مقام معظم رهبری مدظله‌العالی این نظر را تائید کردند، تغییر تیم مدیریت اقتصادی دولت بود که به‌عنوان یک ضرورت برای بهبود وضعیت کشور شناخته شد.

انجام استیضاح از سوی نمایندگان نیز استفاده از ابزار نظارتی است که در اختیاردارند و در صحن علنی مجلس رئیس‌جمهور و وزرا باید به دغدغه‌های نمایندگان که بر خواسته از دغدغه‌های مردم است پاسخ دهند.

ازاین‌رو پالایش در تیم مدیریت اقتصادی دولت در صحن علنی مجلس و به‌صورت شفاف در حال انجام است و چنانچه توانمندی وزیری برای همراهی تیم اقتصادی احصاء شود به‌دوراز هر چالشی بر مسند وزارت باقی خواهد ماند و در صورت عدم اقناع نمایندگان، از دولت می‌خواهیم فرد جدیدی که داری انگیزه و توان بالاتر برای مدیریت وضعیت بحران اقتصادی و خروج از این تنگنا را داشته باشد معرفی کند.

هفته گذشته در همین راستا آقای دکتر روحانی حضور یافتند که از ٥ سؤال در ٤ سؤال نمایندگان اقناع نشدند که این نیازمند اقدامات وسیعی است و خوشبختانه به‌واسطه تعامل و همگرایی که میان دولت و مجلس وجود دارد هیچ‌گونه مانعی به لحاظ فنی و تخصصی در فرایند تغییر تیم مدیریت اقتصادی وجود ندارد و امیدواریم این تغییرات منشان ثمرات خیر برای مردم و کشور باشد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید