Iranian Agriculture News Agency

با جلسه سؤال از رئیس‌جمهور/

نباید برای رسانه‌های بیگانه خوراک تهیه کنیم

نایب‌رئیس کمیسیون اصل نود مجلس گفت: جلسه سؤال از رئیس‌جمهور نباید به نشستی برای طرح بگم بگم‌ها و همچنین دستاویزی برای دشمنان و تهیه خوراک تبلیغاتی برای رسانه‌های آن‌ها تبدیل شود و باید مشکلات مردم و سؤالات و ابهامات دراین‌باره موردبحث قرار گیرد.

نباید برای رسانه‌های بیگانه خوراک تهیه کنیم

به گزارش ایانا به نقل از فارس، محمدرضا امیرحسنخانی نماینده مردم فردوس در مجلس شورای اسلامی، ‌گفت: جلسه سؤال از رئیس‌جمهور در مجلس نباید به جلسه‌ای برای «به گم به گم‌ها» تبدیل شود بلکه باید به سؤالات و ابهامات پرداخته و به آن‌ها پاسخ داده شود.

او افزود: اگر در این جلسه سؤالات وابهامات مطرح شود و باهدف شفاف‌سازی به این سؤالات پاسخ گفته شود برای کشور و مردم مفید خواهد بود وگرنه اگر بخواهد حرف‌هایی که هیچ فایده‌ای برای مردم ندارد مطرح شود تنها به دستاویزی برای دشمن تبدیل خواهد شد.

نایب‌رئیس کمیسیون اصل نود مجلس اظهار داشت: اگر سه اصل منافع ملی، اخلاق و قانون مداری در جلسه سؤال از رئیس‌جمهور مدنظر قرار گیرد شاهد برگزاری جلسه خوب و مفید برای کشور خواهیم بود و برگزاری چنین نشستی طبیعتاً برای کشور و مردم فایده خواهد داشت.

امیرحسنخانی در پایان خاطرنشان کرد: اگر در این جلسه مسائلی غیر از مسائل مردم و مسائل روز کشور مطرح و به‌نوعی «بگم‌ به گم‌ها» را داشته باشیم طبیعتاً برای رسانه‌های دشمن خوراک تبلیغاتی تهیه‌کرده و آن‌ها را خوشحال کرده‌ایم. پس نباید این‌گونه شاهد این مسائل باشیم و باید در چارچوب مصالح ملی اقدام کنیم.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید