Iranian Agriculture News Agency

«رفتن» و «جشن دلتنگی» فردا در شبکه ویدئویی

دو فیلم «رفتن» و «جشن دلتنگی» از فردا وارد شبکه ویدئویی می شوند.

«رفتن» و «جشن دلتنگی» فردا در شبکه ویدئویی

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر ایانا، «رفتن» به کارگردانی نوید محمودی و تهیه‌کنندگی جمشید محمودی از اردیبهشت امسال در سینماهای هنر و تجربه اکران شد.

«رفتن» روایتگر داستان عشقی است که در پیچ و تاب رسیدن و نرسیدن در غبار گم می‌شود، قصه‌ عشقی که از همه‌چیز غیر از معشوق رنج می‌بیند، رفتن قصه درد است، درد خانه به دوشی، درد مهاجرت.

رضا احمدی، فرشته حسینی، بهرنگ علوی،نازنین بیاتی،مسعود میرطاهری، سینا سهیلی، محفوظ محمودی،افشین اخلاقی، بشیر احمد نیکزاد، امیر حسین بابائیان، محمد امین صاحب زاده ،کاظم علیزاده و با حضور شمس لنگرودی در این فیلم نقش آفرینی کرده اند.

جشن دلتنگی به کارگردانی پوریا آذربایجانی هم که از اردیبهشت امسال اکران شد، با فروشی در حدود 208 میلیون تومان جزو فیلم های شکست خورده بود.

در خلاصه داستان فیلم آمده: جهان، مردی ۳۲ ساله که سودای شهرت دارد. افسانه و رضا در میانسالی، مشکلات تازه ای را تجربه می کنند.کاوه و لاله در انتظار تولد اولین فرزندشان هستند و سارا، دختر جوانی است که تصمیم دارد با هویت جدیدی به زندگی خود ادامه دهد. 

محسن کیایی، بهنام تشکر، پانته آ پناهی ها، بابک حمیدیان، مینا ساداتی، ساغر قناعت، علی دهبان،  پریوش نظریه و امید روحانی در این فیلم بازی داشته اند.

رفتن

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید