Iranian Agriculture News Agency

اجرای «این قصه را آهسته بخوان» برای هنرمندان، منتقدان و خبرنگاران

نمایش «این قصه را آهسته بخوان» نوشته و کار مهدی نصیری روز یکشنبه، 21 مردادماه به طور ویژه برای هنرمندان، منتقدان و خبرنگاران اجرا می شود.

اجرای «این قصه را آهسته بخوان» برای هنرمندان، منتقدان و خبرنگاران
 

به گزارش ایانا به نقل از روابط عمومی نمایش،این قصه را آهسته بخوان که در فضایی سیال روایت می شود توسط مهدی نصیری از داستان کوتاهی از مجموعه «ویران» نوشته ابوتراب خسروی اقتباس شده است و داستانی متفاوت و عاشقانه از زندگی یک زن و شوهر جوان را به روایت می گذارد. این نمایشنامه که برگزیده تولید متون سی و یکمین جشنواره تئاتر فجر نیز هست، توسط مهدی نصیری کارگردانی شده و تا 26 مردادماه  هر ورز از ساعت 19:30در تماشاخانه مهر هنری به روی صحنه می رود.

نمایش این قصه را آهسته بخوان عصر یکشنبه 21 مردادماه در تماشاخانه مهر حوزه هنری به طور ویژه برای هنرمندان، منتقدان و خبرنگاران اجرا می شود. ضمنا چند نفر داستان نویسان مطرح کشور نیز مهمان این اجرای ویژه خواهند بود.

عوامل این نمایش عبارتند از:  بازیگران: محمدرضا حیدری، فریبا امینیان و رضا جوشنی. طراح صحنه و لباس: آی سان نوروزی. آهنگساز: علی پارسا. دستیار کارگردان: سعید محبی. منشی صحنه و برنامه ریز: سعید بیرام زاده. طراح پوستر و بروشور:محبوبه بنیادی . مدیر رسانه ای: مرجان سمندری.

 
 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید