Iranian Agriculture News Agency

زرآبادی درنطق میان دستور مطرح کرد:

لزوم اصلاح شرایط کشور با ایجاد وحدت و همبستگی ملی

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، گفت: امروز برای تحقق وحدت ملی و همبستگی ملی نیاز به بسیج کردن گروه ها و شخصیت ها داریم.

لزوم اصلاح شرایط کشور با ایجاد وحدت و همبستگی ملی

به گزارش خبرنگار سیاسی ایانا، سیده حمیده زرآبادی در نطق میان دستور امروز خود از لزوم اصلاح شرایط کشور سخن گفت و اظهار داشت:« امروز برای تحقق وحدت ملی و همبستگی ملی نیاز به بسیج کردن گروه ها و شخصیت ها داریم.»

اوتصریح کرد: امروز مشاهده می شود که تریبون های مختلف درباره لزوم اتحاد و همبستگی ملی صحبت می شود و این دغذغه در میان شخصیت های نظام وجود دارد، اما زمانی می شود که درباره این اتحاد صحبت کرد که صدای مردم و مطالباتشان را بدون واسطه شنید البته که این اندیشه باید در میان مدیران و مسئولان ارشد و میانی کشور نیز به یک باور و عقیده تبدیل شود.

زرآبادی ادامه داد: آیا مدیری که از پشت میز خود بلند نمی شود و بجای ارائه خدمت به مردم، بدنبال کسب قدرت خود مشغول است، سهمی از همبستگی  و اتحاد ملی  دارد؟ چرا برخی به جای شنیدن صدای مردم و اعتراض آنها، بدنبال محکومیت همه مسایل هستند تا خاتمه ببخشند و آنگاه توقع داریم مردم لب به شکوه نگشاید و بیگانه و برانداز سواستفاده نکند.

این نماینده مردم درمجلس دهم، گفت: اگر مردم در این فضای معیشتی اعتراضی دارند، در وهله نخست خواستار اصلاح هستند، آیا این مردم، همان مردم 22 بهمن، روز قدس و ایام انتخابات نیستند که به صحنه می آیند و با حضور چشمگیر خود، به نظام اعتقاد دارند؟ بنابراین فارغ از حزب و گرایش سیاسی وظیفه ماست که با مردم صحبت کنیم و شفاف سازی کنیم که اختلاف، تبعیض و بی عدالتی خط قرمز نظام است و اختلاسگر، اصلاح طلب و اصول گرا ندارد و هرکه باشد، باید بشدت با او  برخورد شود. مردم از تبعیض خسته شده و به ستوه آمده اند.فردی که مشکل معیشتی دارد و نمی توند برای خانواده  خود کاری کند، نیاز به کمک و یاری دارد.

او افزود: امروز برای تحقق وحدت ملی و همبستگی ملی نیاز به بسیج کردن گروه ها و شخصیت ها داریم که البته نظام اسلامی شرایط سخت تر از این مرحله را با سربلندی پشت سر گذاشته است و در آستانه 40 سالگی با کوله باری از تجربه و همراهی مردم قعطا در طی مسیر موفق تر از گذشته خواهد بود.

عضو فراکسیون زنان مجلس گفت: امروز مشاهده می شود برخی که خود را در جایگاه یک معترض قرار داد؛ درحالیکه زمانی در راس دولت قرار داشتند، می خواهد با سوار شدن بر موج اعتراضات مردم، به دولت، مجلس و قوه قضائیه آسیب برساند.

زرآبادی گفت: ضمن اینکه به شرایط موجود اعتراض وجود دارد ولی اعتقاد بر این است که برای اصلاح شرایط باید در کنار مردم قرار گرفت.

او افزود: برخلاف برخی از کنشگران سیاسی کشور که گمان می برند که مشکلات کشور صرفا اقتصادی و ناشی از عدم کارآمدی دولت است، بلکه اعتقاد بر این است که این مشکلات ناشی از اقدامات نادرست در گذشته است و تا زمانی که روند اصلاح نشود، امکان اصلاح شرایط وجود ندارد.

عضو فراکسیون امید مجلس ادامه داد: باید امروز به جوانان اعتماد کرد و با ایجاد شغل و حضور جوانان در تصمیم گیری ها نشان داده شود که ظرفیت نظام اسلامی بسیار بالا است.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید