Iranian Agriculture News Agency

بازیگر محبوب گیشه، بهار امسال هم با «مصادره» خوب فروخت

اقتصاد سینمای ایران، وابسته به طنازی‌های رضا عطاران!

اقتصاد سینمای ایران، وابسته به طنازی‌های رضا عطاران!

چه سال گذشته که «نهنگ عنبر ۲: سلکشن رویا» (سامان مقدم) حدود 21 میلیارد تومان فروخت و چه بهار امسال که «مصادره» (مهران احمدی) از مرز 15.5 میلیارد تومان گذشته،رضا عطاران ثابت کرده اقتصاد سینمای ایران وابستگی شدیدی به او دارد.بویژه وقتی بدانیم سال 95 نیز فروش دو فیلم عطاران «من سالوادور نیستم»(منوچهر هادی) و «دراکولا» ساخته خودش در مجموع از مرز 18 میلیارد تومان گذشت.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ  و هنر خبرگزاری ایانا، رضا عطاران طی سال‌های گذشته جای خود را بخوبی در گیشه محکم کرده است. در اغلب فیلمهای بفروش می توان ردی از این کمدین خوش قریحه و مستعد یافت.اگر مروری بر فیلم‌های سال 94 داشته باشیم، در می یابیم عطاران با وجود دو فیلم «نهنگ عنبر» و «گینس» (محسن تنابنده) که در مجموع بیش از 10 میلیارد تومان فروختند،از سه سال پیش تاکنون توانسته نبض گیشه را در دست داشته باشد.فیلم‌های او اغلب خوب می‌فروشند و مردم دوستش دارند.حتی جدایی او از تلویزیون که نزدیک به یک دهه یه طول انجامیده سبب نشده تا ذره‌ای از جای خالی او پر شود. سریال‌های او به ویژه در مناسبت‌ها همیشه پربیننده و جذاب ارزیابی می‌شدند.

رضا عطاران بهار امسال هم با فیلم «مصادره» لقب پرفروش ترین بازیگر سینمای ایران را برای خود محفوظ داشته است.ضمن اینکه باید در نظر داشت از او بزودی فیلم کمدی دیگری به نام «هزارپا» (ابوالحسن داودی) نیز اکران خواهد  شد که پتانسیل فروش بالایی دارد و می تواند صدرنشینی او را در گیشه سال جاری نیز تضمین کند. پس از او ساعد سهیلی با فیلم «لاتاری»(محمدحسین مهدویان) قرار دارد که 14 میلیارد و 700 میلیون تومان تا امروز فروخته است.بابک حمیدیان نیز با فروش 13 میلیاردی فیلم «به وقت شام» (ابراهیم حاتمی کیا) سومین بازیگر پرفروش بهار امسال سینمای ایران شناخته می شود.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید