Iranian Agriculture News Agency

رئیس پلیس راهور ناجا خبر داد:

تشدید برخورد با جرایم رانندگی در جاده ها از عیدفطر

رئیس پلیس راهور ناجا از اجرای طرح تعطیلات تابستانه از ۲۴ خرداد تا پایان شهریور خبر داد.

تشدید برخورد با جرایم رانندگی در جاده ها از عیدفطر

به گزارش ایانا به نقل از روابط عمومی راهور ناجا، سردار تقی مهری در شصت‌ودومین جلسه کمیته هماهنگی اجرای طرح‌های ویژه ترافیکی که صبح امروز در شهرک آزمایش برگزار شد، گفت: طرح تابستانه پلیس راهور که همزمان با تعطیلات عید سعید فطر آغاز می شود با هماهنگی همه دستگاه‌های خدماتی و امدادی تا پایان شهریور ادامه دارد.که در طول این مدت همه دستگاه‌های امدادی و خدماتی نیز  با تقویت امکانات و تجهیزات و تقویت پایگاه‌ها برای تسهیل سفرهای تابستانه و عید فطر اقدام می‌کنند.

رییس پلیس راهور با تاکید بر این که این طرح همزمان با تعطیلات عید سعید فطر آغاز می شود، گفت: در اجرای این طرح، پلیس همچون سال‌های گذشته خط قرمزهایی همچون سرعت و سبقت غیرمجاز و همچنین صحبت با تلفن همراه را در نظر گرفته است.

او افزود: ارتکاب دو تخلف حادثه ساز همزمان نیز از جمله مواردی است که علاوه بر اعمال قانون و جریمه سبب توقیف خودروها نیز خواهد شد و مرتکبان چنین تخلفاتی از ادامه سفر باز خواهند ماند.

رئیس پلیس راهور ناجا در خصوص اقامه نماز عید سعید فطر نیز گفت: در روز عید فطر طرحهای ویژه‌ای در سراسر کشور اجرا و محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی نیز اعمال خواهد شد که جزئیات آن اطلاع رسانی می‌شود.

سردار مهری تصریح کرد: مراسم نماز عید فطر در شهر تهران نسبت به سال‌های گذشته با برنامه جدیدی که از طرف شهرداری اندیشیده شده با تسهیلات مناسب‌تری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید