Iranian Agriculture News Agency

رئیس کمیته بررسی مسائل و مشکلات کامیون‌داران در مجلس

وزارت راه پیگیر پرداخت مطالبات کامیون‌داران است

رئیس کمیته بررسی مسائل و مشکلات کامیون‌داران در مجلس با تأکید بر تکلیف مجلس به دولت برای پیگیری مطالبات کامیون‌داران گفت: مجلس و دولت پیگیر مشکلات کامیون‌داران هستند.

وزارت راه پیگیر پرداخت مطالبات کامیون‌داران است

به گزارش «ایانا» خدیجه ربیعی اظهار داشت: کمیته بررسی مسائل و مشکلات کامیون‌داران با حضور نمایندگانی از صنف رانندگان کامیون، وزارت راه، سازمان راهداری و حمل‌ونقل، تأمین اجتماعی، پلیس‌راه و صنف اتوبوس‌رانی جلساتی را برای بررسی مشکلات و درخواست‌های کامیون‌داران برگزار کرد. یکسری از درخواست‌های آن‌ها عملیاتی و برای اجرا به استان‌هاابلاغ‌شده است اما یکسری خواسته‌های آن‌ها همچون قرار گرفتن در زمره مشاغل سخت نیاز به بررسی و جلسات متعدد و درنهایت قانون دارد تا اقدامات لازم در آن صورت گیرد.

او افزود: رانندگان از نحوه نظارت بر باربری کل کشور و وجود تبعیض و بی‌عدالتی گلایه‌مند هستند. آن‌ها همچنین عنوان می‌کردند که مطالباتشان در طول سه تا چهار سال گذشته از سوی دو شرکت حمل‌ونقل پرداخت‌نشده است. ما به وزارتخانه مربوطه تکلیف کردیم که پیگیر مطالبات کامیون‌داران باشد. وزارت راه نیز این موضوع را در دستور کار قرارداد.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس مسائلی همچون الکترونیکی شدن توزیع بار و نحوه کنترل بار را ازجمله مواردی عنوان کرد که طبق اعلام وزارت راه از چند ماه گذشته در دستور کار قرارگرفته و زیرساخت‌های آن آماده‌شده است که اگر این اتفاق بیفتد بسیاری از مسائل و مشکلات حل می‌شود.

ربیعی در پایان گفت که اعتراضات در برخی از استان‌ها تمام‌شده اما همچنان در برخی استان‌ها وجود دارد. کمابیش مشکلات رانندگان حل‌شده که امیدواریم با پیگیری مسئولان اعتراضات تمام شود.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید