Iranian Agriculture News Agency

در کاخ سعدآباد برگزار می‌شود

برگزاری نمایشگاه فردوسی و شاهنامه از نگاه استاد حسین بهزاد

به مناسبت بزرگداشت هفته میراث فرهنگی و در راستای پاسداشت روز حکیم ابوالقاسم فردوسی، نمایشگاه «فردوسی و شاهنامه از نگاه استاد حسین بهزاد» از فردا دوشنبه 24 اردیبهشت 97 در موزه استاد بهزاد برگزار می‌شود.

برگزاری نمایشگاه فردوسی و شاهنامه از نگاه استاد حسین بهزاد

به گزارش ایانا به نقل از روابط عمومی مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد، این نمایشگاه شامل تعدادی از آثار موزه استاد بهزاد با موضوع‌هایی از فردوسی و شاهنامه است که برای اولین‌بار به نمایش گذاشته می‌شود.

در آیین افتتاحیه این نمایشگاه که ساعت 16 فردا در سالن سینمای کاخ ملت است پیرامون عنوان‌هایی از‌جمله «نگرشی کلی بر فردوسی و شاهنامه»، «رفتارشناسی افتراقی حکیم ابوالقاسم فردوسی» و «بررسی نمادهای حماسی شاهنامه دریکی از آثار استاد حسین بهزاد مینیاتور» از سوی استادان بنام سخنرانی خواهند شد و همچنین شاهنامه‌خوانی هنرمندانه استاد امیر صادقی مزین این مراسم خواهد بود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید از این نمایشگاه از ۲۴ اردیبهشت ۹۷ به مدت دو ماه همه‌روزه از ساعت ۹ تا ۱۹ به موزه استاد بهزاد به نشانی میدان تجریش، خیابان ولیعصر(عج)، خیابان شهید فلاحی، خیابان شهید طاهری، مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد مراجعه کنند./

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید