Iranian Agriculture News Agency

حریم امن کشاورزی در پرتو پایش‌های استانی

قزوین، استان آرام و موفق نوروز امسال بود

پنج اکیپ استانی در زمینه تنظیم بازار و کنترل اراضی و محصولات کشاورزی فعال بوده‌اند

ایانا-کرمانشاه : رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: استان قزوین جزو استان‌های موفق و آرام در زمینه توزیع میوه شب عید، گوشت مرغ، تخم‌مرغ و گوشت قرمز بوده است.

قزوین، استان آرام و موفق نوروز امسال بود

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین، فاطمه خمسه در دیدار نوروزی با سیدحمیده زرآبادی نماینده مردم قزوین، البرز و آوج در مجلس شورای اسلامی که با حضور معاونان و مدیران این سازمان برگزار شد، با بیان این مطلب افزود: در تعطیلات سال نو امسال جهاد کشاورزی به لحاظ شرایط کاری تعطیل نبود و اکیپ‌های کشت امور اراضی، مبارزه با سن غلات و ملخ و همچنین تنظیم بازار میوه شب عید در ایام تعطیلات به مردم و بهره‌برداران خدمات‌رسانی کردند.

وی اظهار داشت: بر اساس بررسی‌های انجام‌شده توسط ستاد مرکزی تنظیم بازار استان قزوین در طول اجرای طرح که از 25 اسفند سال 96 آغاز شده بود، استان قزوین جزو استان‌های موفق و آرام در زمینه توزیع میوه شب عید، گوشت مرغ، تخم‌مرغ و گوشت قرمز بوده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اضافه کرد: در تعطیلات نوروزی امسال سه اکیپ مبارزه با آفات سن غلات در استان فعال بودند.

خمسه با اشاره به طرح کنترل و پایش سن غلات محصولات کشاورزی در استان ابراز امیدواری کرد با اقدامات انجام‌شده در سال زراعی جاری محصول باکیفیت تولید شود.

وی در ادامه به طرح کشت مشترک اراضی برای صیانت از زمین‌های کشاورزی و منابع طبیعی اشاره کرد و یادآور شد: با تدابیر انجام‌شده در تعطیلات نوروز امسال از تغییر کاربری اراضی کشاورزی جلوگیری شد./

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید