Iranian Agriculture News Agency

آغاز توزیع ویژه مرغ در تهران


مهر| مدیرکل پشتیبانی امور دام استان تهران از آغاز توزیع ویژه این کالا در این استان و عرضه گوشت گرم در فروشگاه‌های زنجیره‌ای خبر داد.
یوسف جلوخانی درباره دلیل گرانی مرغ در بازار گفت: گرمای شدید در مناطق جنوبی کشور، پرورش مرغ را در نیمه جنوبی دچار مشکل کرده است؛ بنابراین می‌توانیم بگوییم گرمای هوا و تلفات ناشی از آن، از علل گرانی قیمت است.
به گفته جلوخانی همچنین در حدود ۴۵ روز قبل به دلیل افزایش قیمت جوجه، میزان جوجه‌ریزی کاهش یافت که البته این مشکل به‌زودی حل می‌شود.
مدیرکل پشتیبانی امور دام استان تهران با اشاره به ذخایر کافی مرغ منجمد در این استان، اظهار داشت: ما عرضه مرغ منجمد را برای کنترل قیمت این کالا در غرفه‌های میادین میوه و تره‌بار، میدان بهمن و مراکز خرده‌فروشی آغاز کرده‌ایم.
جلوخانی با بیان این‌که عرضه مرغ به صورت گسترده و ویژه حدود یک هفته است که در تهران آغاز شده، گفت: توزیع این کالا در سراسر استان انجام می‌شود؛ ضمن این‌که قیمت مرغ منجمد تحویل درب سردخانه ۵۳۰۰ تومان و برای مصرف‌کنندگان ۵۷۰۰ تومان است.
به گفته جلوخانی به‌طور متوسط روزانه بیش از ۳۰ تن مرغ در استان تهران توزیع می‌شود و در صورت نیاز، توانایی افزایش میزان عرضه را نیز داریم.
انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید