Iranian Agriculture News Agency

ثبت اطلاعات 34 هزار بهره‌‌بردار بابلی در سامانه جامع پهنه‌بندی

مدیر سازمان جهاد کشاورزی بابل از ثبت اطلاعات 34 هزار و 875 بهره بردار بخش کشاورزی این شهرستان در سامانه جامع پهنه‌ بندی و مدیریت داده های کشاورزی خبر داد.

ثبت اطلاعات 34 هزار بهره‌‌بردار بابلی در سامانه جامع پهنه‌بندی

مدیر سازمان جهاد کشاورزی بابل از ثبت اطلاعات 34 هزار و 875 بهره بردار بخش کشاورزی این شهرستان در سامانه جامع پهنه‌ بندی و مدیریت داده های کشاورزی خبر داد .

به گزارش ایانا از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی مازندران، سید احمد طاهری اظهار کرد: به منظور اجرای طرح نظام نوین ترویج کشاورزی تا پایان هفته اول خرداد ماه امسال، اطلاعات 34 هزار و 875 بهره بردار بابلی در سامانه جامع پهنه بندی و مدیریت داده های کشاورزی ثبت شد .

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بابل، تعداد قطعات زراعی ثبت شده در سامانه را 24 هزار و 73 مورد و تعداد قطعات باغی ثبت شده در سامانه را 15 هزار و 772 مورد عنوان کرد و گفت: کار ثبت در سامانه برای بهره برداران این شهرستان ادامه دارد .

وی اضافه کرد: سطح زراعی ثبت شده در سامانه 40 هزار و 516 هکتار و سطح باغی ثبت شده درسامانه 10 هزار و 560 هکتار است .

طاهری خاطرنشان کرد: هدف از راه اندازی سامانه جامع پهنه بندی و مدیریت داده های کشاورزی، ثبت اطلاعات بهره برداران، بهره‌برداری‌ها و فعالیت‌های حوزه ترویج و مراکز کشاورزی توسط مروجان برای اجرایی شدن نظام نوین ترویج است./

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید