Iranian Agriculture News Agency

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان:

روابط عمومی‌ها در راستای جهاد تبیین گام بردارند

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با بیان اینکه بخش کشاورزی در خط مقدم امنیت غذایی قرار دارد گفت: روابط عمومی‌ها در راستای جهاد تبیین گام بردارند.

روابط عمومی‌ها در راستای جهاد تبیین گام بردارند

به گزارش خبرنگار ایانا در استان سمنان، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله قربانیان در آیین تجلیل از روابط‌عمومی‌های این سازمان و دستگاه‌های تابعه با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر توجه به جهاد تبیین بیان کرد: توجه به جهاد تبیین نیازمند عزم عمومی است و در این زمینه روابط عمومی‌ها وظیفه خطیری دارند. این مجموعه‌ها باید فعالیت‌ها و اقدامات دستگاه‌های اجرایی خود را اطلاع‌رسانی کنند.

وی با اشاره در پیش بودن روز سوم خرداد و سالروز آزادسازی خرمشهر گفت: همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند خرمشهرها در پیش است و مجموعه جهاد کشاورزی در خط مقدم خرمشهر‌های پیش رو است.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با بیان اینکه امنیت غذایی و سفره مردم وابسته به بخش کشاورزی است، گفت: باید اقدامات بخش کشاورزی و تمامی نظارت‌هایی که بر کالاهای اساسی و یا توزیع آنها می‌شود به خوبی اطلاع‌رسانی شود چرا که برخی هجمه‌ها به خاطر عدم اطلاع‌رسانی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین قربانیان با بیان اینکه باید با جهاد تبیین هجمه‌ها را از بین ببریم، گفت: باید با روحیه جهادی و فرهنگ جهادی کار کنیم و همچنین خدماتی که ارائه می‌شود، به خوبی اطلاع‌رسانی شود.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید