Iranian Agriculture News Agency

پیام تبریک رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان به مناسبت فتح خرمشهر

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان طی پیامی روز سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر، شهر مقاومت و ایثار را تبریک گفت.

پیام تبریک رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان به مناسبت فتح خرمشهر
به گزارش خبرنگار ایانا از کردستان، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان طی پیامی روز سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر، شهر مقاومت و ایثار را تبریک گفت.

در متن پیام آمده است:

سوم خرداد از ایام الله تاریخ انقلاب اسلامی ایران است. روزی که مظهر حضور حماسی مردم در دفاع از میهن اسلامی و تحقق وعده الهی در نصرت موحدان و مؤمنان است ؛ "ان تنصرالله ینصرکم و یثبت اقدامکم"

بدون شک خانواده بزرگ سازمان جهاد کشاورزی همگام با اقشار مختلف کشور از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی  با درک هوشمندانه، مشارکت فعال و تأثیرگذار خود در سربلندی و اقتدار ملی ایران اسلامی نقش‌آفرینی کرده و در دوران دفاع مقدس و پس آن نیز در بالندگی، فخر و عزت این کشور سهیم بوده است.

امیدواریم با استعانت از الطاف الهی با الهام از فرهنگ شهادت و ایثار بتوانیم در ادامه این مسیر گام‌های مؤثری برای ارتقای جایگاه  ایران اسلامی در حوزه‌های مختلف تولید برداریم.

 اینجانب سالروز این نصر عظیم الهی را به خانواده شهدا، جانبازان، آزادگان، رزمندگان، ایثارگران و بویژه دلاورمردان هشت سال دفاع مقدس تبریک و تهنیت عرض کرده و توفیقات روزافزون همه ملت ایران را در مسیر پاسداشت این نقطه عطف از تاریخ انقلاب اسلامی ایران در سایه رهبری هوشمندانه مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، از درگاه خداوند سبحان مسئلت دارم."

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید