Iranian Agriculture News Agency

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین

تمرکز بر رفع تداخل اراضی کشاورزی مرکز استان افزایش یابد

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: تمرکز بر روند رفع تداخل اراضی کشاورزی باید روی پلاک‌های مرکز استان افزایش یابد.

تمرکز  بر رفع تداخل اراضی کشاورزی مرکز استان افزایش یابد

به گزارش خبرنگار ایانا از قزوین، محمدحسین عطایی روز سه شنبه در کمیسیون رفع تداخل اراضی استان افزود: اگرچه انجام رفع تداخل اراضی بر اساس برنامه‌ریزی قبلی پیگیری می‌شود، اما با توجه به اهمیت پلاک‌های شهرستان قزوین باید روی این پلاک‌ها نیز تمرکز بیشتری لحاظ کرد.

وی اضافه کرد: کارشناسان کمیسیون باید علاوه بر رفع تداخل اراضی کشاورزی شهرستان‌ها تمرکز بیشتری بر رفع تداخل پلاک‌های اراضی مرکز شهرستان اختصاص دهند تا فرآیند کارها سریع‌تر به اتمام برسد.

عطایی بیان کرد: طبق هماهنگی‌های قبلی برای اتمام رفع تداخل اراضی تا پایان سال جاری باید تعداد پلاک‌های هر هفته از ۱۰ مورد کمتر نباشد که لازم است اعضای کمیسیون اهتمام ویژه‌ای به این مهم داشته باشند.

این مسئول افزود: خوشبختانه از زمان راه‌اندازی قرارگاه رفع تداخل اراضی در بهمن ۱۴۰۰ روند رفع تداخل اراضی استان تسریع شده و بر اساس ارزیابی‌های انجام شده در رتبه نخست کشور قرار داریم.

گفتنی است تاکنون از یک هزار و ۲۰۲ پلاک مشمول رفع تداخل اراضی در استان قزوین، کار کارشناسی ۵۸۸ پلاک به پایان رسیده و این استان را در رتبه نخست کشور قرار داده است.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید