Iranian Agriculture News Agency

ظرفیت سه هزار تنی سردخانه 22 بهمن رامیان

سرپرست مدیریت صنایع تبدیلی و غذایی سازمان به همراه رئیس اداره بررسی ونظارت بر طرح‌ها از سردخانه دومداره شرکت ۲۲ بهمن گلستان واقع در محدوده روستای قره قاچ شهرستان رامیان بازدید کردند.

ظرفیت سه هزار تنی سردخانه 22 بهمن رامیان

به گزارش خبرنگار ایانا در گلستان، دبیدی سرپرست مدیریت صنایع تبدیلی و غذایی سازمان به همراه  گیلکی رئیس اداره بررسی و نظارت برطرح‌ها از سردخانه دومداره شرکت ۲۲ بهمن گلستان واقع در محدوده روستای قره قاچ شهرستان رامیان بازدید کردند.

مهندس دبیدی گفت: این بازدید با هدف بررسی وضعیت فعالیت واحد وامکان تمدیدپروانه بهره‌برداری انجام شد.

سرپرست مدیریت صنایع سازمان ادامه داد: این طرح در زمینی به مساحت ۶۰۰۰ مترمربع و با زیر بنای ۲۵۰۰ متر مربع و با سرمایه‌گذاری ( ارزش فعلی) به میزان ۳۰۰ میلیارد ریال درسال ۱۳۹۶ به بهره‌برداری رسیده است.  در زمینه سردخانه بالای صفر به ظرفیت ۲۵۰۰ تن درسال (نگهداری انواع میوه‌جات) و سردخانه زیرصفر به ظرفیت ۵۰۰تن درسال(نگهداری انواع محصولات پروتئینی و... ) است.

وی افزود: واحد موصوف برای موقعیت استقرار در بهترین نقطه و در مسیر جاده اصلی گرکان به گنبد و در مرکز تولید محصولات باغی شهرستان‌های رامیان، آزادشهر و جنب میدان میوه و تره بار واقع شده که ارائه خدمات سردخانه‌ای دارد . در این واحد ۲۰ نفر به صورت مستقیم مشغول به کار هستند.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید