Iranian Agriculture News Agency

پیام تبریک رئیس سازمان‌جهادکشاورزی استان گلستان

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان گلستان، در پیامی، کسب رتبه برتر روابط عمومی سازمان را در سومین همایش روابط عمومی‌های وزارت جهادکشاورزی تبریک گفت.

پیام تبریک رئیس سازمان‌جهادکشاورزی استان گلستان

محمد برزعلی، رئیس سازمان جهادکشاورزی استان گلستان، در پیامی، کسب رتبه برتر روابط عمومی سازمان را در سومین همایش روابط عمومی‌های وزارت جهادکشاورزی تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

  «مقام معظم رهبری (مدظله العالی) می‌فرمایند: روابط عمومی بهترین نمایانگر اوضاع داخلی یک نهاد از یک سو و از سوی دیگر منعکس کننده چگونگی مسائلی است که در آن نهاد می‌گذرد.

نقش مؤثر و سازنده روابط عمومی در رشد و تحول همه‌ جانبه‌‌ی سازمان‌ها به وسیله اطلاع‌ رسانی شفاف و آگاهانه بر کسی پوشیده نیست.

روابط عمومی‌‌ها بازوان حرفه‌ای سازمان در حوزه‌های درون سازمانی و فرا سازمانی نقشی مهم و ارزنده در اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی به مخاطبان بر عهده دارند.

اینجانب با تبریک مجدد ۲۷ اردیبهشت ماه؛ روز جهانی ارتباطات و هفته بزرگداشت روابط عمومی به همه سفیران دنیای ارتباطات و اطلاع‌رسانی از کارکنان سخت کوش، متعهد و پر تلاش روابط عمومی سازمان در ستاد و شهرستان‌ها و دستگاه‌های تابعه تقدیر نموده و این موفقیت ارزشمند را تبریک عرض می‌‌نمایم.

امید است در سایه عنایت پروردگار متعال همواره برای انعکاس فعالیت‌های جهادکشاورزی کوشا باشید.»

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید