Iranian Agriculture News Agency

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی:

حدود ۴۰ درصد اراضی کشاورزی آذربایجان غربی دارای سند مالکیت هستند

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت : هم اکنون حدود ۴۰ درصد اراضی کشاورزی استان آذربایجان غربی دارای سند مالکیت هستند و صدور سند برای مابقی اراضی نیز به تدریج انجام خواهد شد.

حدود ۴۰ درصد اراضی کشاورزی آذربایجان غربی دارای سند مالکیت هستند

به گزارش خبرنگار ایانا از آذربایجان غربی، خسرو شهبازی در جلسه قرارگاه صدور اسناد اراضی کشاورزی و کمیسیون رفع تداخلات که با حضور رئیس سازمان امور اراضی کشور در ارومیه برگزار شد ، با اشاره به اینکه سنددار کردن اراضی کشاورزی و رفع تداخلات از اقدامات مهم جهاد کشاورزی است، افزود: آذربایجان غربی در رفع تداخلات اراضی ملی با کشاورزی قدم‌های مطلوبی برداشته و یک هزار و ۶۸ پلاک از اراضی کشاورزی استان به مساحت ۱۴۴ هزار و ۸۶۶ هکتار تاکنون مورد بررسی قرار گرفت و رفع اختلاف شده است. 

وی با بیان اینکه مشکلات موجود در زمینه اراضی یاد شده بین کشاورزان و منابع طبیعی رفع شده است، اظهار کرد: با استناد به عکس‌های هوایی و تفسیر این عکس‌ها این اقدام به‌طور کامل محقق شده است. 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی با بیان اینکه مساحت اراضی کشاورزی استان بین ۸۰۰ هزار تا یک میلیون هکتار  است، ادامه داد: در سنددار کردن اراضی کشاورزی نیز از استان‌های پیش‌رو هستیم و بیش از ۳۸۰ هزار و ۸۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی استان سنددار شده است. 

در ادامه مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان نیز به ارائه گزارش جامعی از اقدامات انجام گرفته از سال ۱۴۰۱تا کنون در خصوص صدور اسناد و رفع تداخلات اراضی کشاورزی به تفکیک شهرستان‌ها پرداخت .

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید