Iranian Agriculture News Agency

همایش ویژه هفته جمعیت در سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین

همایش ویژه هفته ملی جمعیت روز پنجشنبه با حضور مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری قزوین در سالن اجتماعات شهدای سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین برگزار شد.

همایش ویژه هفته جمعیت در سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین

به گزارش خبرنگار ایانا در استان قزوین، این همایش که صبح امروز برگزار شده بود، با حضور کبری علیخانی مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری قزوین، حجت‌الاسلام ولی الله مصائبی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی، علیرضا بهرامی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی و سایر کارمندان ستادی، شهرستانی و ادارات تابعه سازمان جهاد کشاورزی همراه بود.

در ابتدای این نشست فاطمه قاسمی مشاور ریاست سازمان جهاد کشاورزی در امور زنان بیان کرد: مخاطرات نرخ منفی رشد جمعیت در کشور یک مسئله جدی است که باید در نگاه کلان برای آن برنامه‌ریزی کرد.

وی اضافه کرد: از آنجایی که بخش اعظمی از زنان جامعه را افراد شاغل در ادارت و مشاغل دیگر تشکیل می‌دهد، بنابراین ترویج این موضوع مهم بسیار اهمیت داشته و باید در اولویت باشد.

در ادامه این نشست حجت‌الاسلام ولی الله مصائبی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی و صالح قاسمی پژوهشگر تحولات جمعیت ایران و جهان در مورد اهمیت جمعیت مباحثی را مطرح کردند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید