Iranian Agriculture News Agency

ارتقا و امنیت اعتقادی با برنامه‌ریزی برای غذا و شرب حلال

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: ارتقا و امنیت ایمانی و اعتقادی نیز از وظایف مهم ما است که با برنامه‌ریزی برای غذا و شرب حلال می‌توان امنیت اقتصادی، سیاسی نظامی و غذایی، ایمانی و اعتقادی را در جامعه ایجاد کرد.

ارتقا و امنیت اعتقادی با برنامه‌ریزی برای غذا و شرب حلال

به گزارش خبرنگار ایانا از  خوزستان، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان در همایش غذای حلال با محوریت ذبح حلال و صید شرعی گفت: حوزه نمایندگی ولی فقیه با برنامه‌ریزی جامعه‌محور تلاش می‌کند ماموریت‌های واصله از جانب مقام معظم رهبری را به شکل مطلوبی در سطح وزارت و ادارات کل پیاده‌سازی کند.

حجت‌الاسلام و المسلمین رجب‌پور با بیان اینکه از جمله نتایج این جلسات و همایش‌ها پیشگیری از آسیب دیدگی جامعه ایمانی است، توضیح داد:  چنین همایش‌هایی می‌تواند آسیب‌دیدگی و یا گسل‌هایی که در جامعه وجود دارد را شناسایی و برای رفع آن برنامه‌ریزی کند. این همایش‌ها در سطح کشور می‌تواند به جلوگیری از آسیب دیدگی اجتماعی، جسمی، روحی و روانی جامعه کمک شایانی کند.

وی اضافه کرد: ارتقا و امنیت ایمانی و اعتقادی نیز از وظایف مهم ما است که با برنامه‌ریزی برای غذا و شرب حلال می‌توان آثار منفی را از جامعه زدود و امنیت اقتصادی، سیاسی نظامی و غذایی، ایمانی و اعتقادی را در جامعه ایجاد کرد.

رجب‌پور عنوان کرد: ایجاد توازن و تعادل لازم بین انتظارات، فعالیت‌ها و حتی آموزش‌ها از وظایف ما است و این مهم یکی از برنامه‌های راهبردی ما در حوزه نمایندگی ولی فقیه است.

وی با بیان این که در کنار آموزش، حضور در میان مردم و تبلیغات باید مهارت را در جامعه افزایش دهیم گفت: همایش غذای حلال این کاربرد را در جامعه دارد که از آسیب دیدگی جدی در جامعه جلوگیری کرده و امنیت ایمانی، تقوایی و اعتقادی را برای مردم به همراه داشته باشد.

 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید