Iranian Agriculture News Agency

برگزاری اردوی جهادی بهداشتی و درمانی دامپزشکی در ایذه

بیش از 50 هزار دام سبک علیه بیماری آبله و بروسلوز در ایذه ایمن سازی شدند.

برگزاری اردوی جهادی بهداشتی و درمانی دامپزشکی در ایذه

 

به گزارش خبرنگار ایانا از  خوزستان، سرپرست اداره دامپزشکی شهرستان ایذه گفت: در راستای سیاست‌های اداره کل دامپزشکی استان جهت ارائه خدمات به مناطق محروم و کم برخوردار ، دومین اردوی جهادی دامپزشکی شهرستان ایذه با حضور اکیپ‌های دامپزشکی ادارات شهرستان‌های ایذه، باغملک، هفتکل و لالی و همکاری مراکز درمانی بخش خصوصی در بخش سوسن شرقی ایذه انجام شد.

داریوش شاهپری با اشاره به واکسیناسیون رایگان 50 هزار راس دام سبک بر علیه بیماری‌های آبله و بروسلوز افزود: در همین راستا خدمات بهداشتی و درمانی دامپزشکی به دام عشایر مستقر در منطقه از قبیل ویزیت و درمان رایگان، برگزاری دوره‌های آموزشی و ترویجی، پایش و مراقبت از بیماری‌های دامی و سم پاشی دام و جایگاه دامی توسط اکیپ‌های اعزامی انجام شد.

وی مطرح کرد: در این رزمایش با هماهنگی‌های بین بخشی از ظرفیت دیگر ارگان‌های دولتی و غیردولتی، از جمله بخشداری بخش سوسن، سپاه شهرستان ایذه، دهیاری‌های روستاهای هدف، جمعیت هلال احمر، ادارات حفاظت محیط زیست و امور عشایر شهرستان ایذه، جهت تسریع خدمت رسانی به این منطقه محروم استفاده شد.

شاهپری خاطرنشان کرد: برپایی رزمایش جهادی بهداشتی و درمانی دامپزشکی توسط این اداره و با همکاری اداره کل دامپزشکی استان خوزستان در نقاط مختلف و محروم شهرستان به صورت دوره‌ای انجام می‌شود.

 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید