Iranian Agriculture News Agency

سرپرست دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی تاکید کرد

ارسال 500 پرونده گران‌فروشی به تعزیرات

سرپرست دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی با تاکید بر این که قیمت مصوب مرغ 63 هزار تومان است، از ارسال نزدیک به 500 پرونده تخلف به تعزیرات خبرداد.

ارسال 500 پرونده گران‌فروشی به تعزیرات

 مسعود امرالهی، سرپرست دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی در گفت‌وگو با ایانا در خصوص آخرین وضعیت بازرسی از بازار کالاهای اساسی گفت: با توجه به نوسانات قیمت مرغ در کشور، در روزهای اخیر بازرسی‌های زیادی از مرغداری‌ها، کشتارگاه‌ها، توزیع کنندگان خرد و عمده مرغ انجام شده است.

وی افزود: به‌طوری که تنها در پنج استان تامین‌کننده مرغ استان تهران شامل گیلان، گلستان، مازندران، قزوین و سمنان در هفته گذشته دو هزار و 205 بازرسی انجام شده و 472 پرونده تخلف و گران‌فروشی به سازمان تعزیرات فرستاده شده است.

سرپرست دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی بیان کرد: نرخ مصوب مرغ ستاد تنظیم بازار 63 هزار تومان به ازای هر کیلوگرم بوده که مبنای برخورد مامورین بازرسی ما نیز با واحدهای متخلف بوده است.

امراللهی خاطرنشان کرد: خوشبختانه برای رفع کمبود در بازار، وزارت جهاد کشاورزی اقدام به توزیع مویرگی و گسترده مرغ منجمد 45 هزار تومانی در بازار کرده است. در حال حاضر این کالا به وفور در مراکز فروش یافت می‌شود.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید