Iranian Agriculture News Agency

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین:

توزیع ۱۷ تن گوشت قرمز گرم تنظیم بازاری در استان قزوین

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین از توزیع ۱۷ تن گوشت قرمز گرم تنظیم بازاری از ابتدای سال جاری تاکنون در سطح این استان خبر داد.

توزیع ۱۷ تن گوشت قرمز گرم تنظیم بازاری در استان قزوین

به گزارش خبرنگار ایانا در استان قزوین، سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین سید ابوطالب مهدویان گفت: این میزان گوشت به صورت بسته‌بندی یک کیلویی و با قیمت هر کیلو ۲۶۳ تا ۲۶۹ هزار تومان به شهروندان در سطح استان عرضه می‌شود.

وی یادآور شد: گوشت قرمز گرم تنظیم بازار از طریق تعاونی‌های مصرف، تعاونی‌های روستایی و تعاونی‌های مصرف کارکنان عرضه می‌شود.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: از ۱۷ تن گوشت قرمز گرم تنظیم بازاری ۳ و نیم تن به صورت لاشه از طریق قصابی منتخب تنظیم بازار و به صورت ربع شقه به قیمت هر کیلو ۲۸۵ تا ۲۹۰ هزار تومان به شهروندان عرضه می‌شود.

مهدویان اضافه کرد: طی روز  جاری نیز یک و نیم تن گوشت گرم قرمز گرم تنظیم بازار در سطح استان عرضه می‌شود که شهروندان می‌توانند با مراجعه به فروشگاه‌های اتحادیه تعاون روستایی شهرستان قزوین واقع در سرپل راه آهن، تعاونی مصرف تاکسی‌رانان در خیابان ایران گاز، فروشگاه اتکا واقع در بلوار جانبازان، تعاونی مصرف اداره آب در خیابان سعدی، فروشگاه تات در خیابان نواب شمالی، شبستر در خیابان مجاهد و فروشگاه پروتئینی سجاد در بلوار طالقانی شهرستان آبیک؛ گوشت قرمز گرم تنظیم بازاری خود را تهیه کنند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید