Iranian Agriculture News Agency

سرپرست وزارت جهادکشاورزی:

رشد تولید با راه‌اندازی رزمایش‌های جهادی محقق می‌شود

سرپرست وزارت جهادکشاورزی گفت: با تاسی از فرهنگ جهادی و به پشتوانه بسیج، باید در جهت توسعه بخش کشاورزی و آبادانی روستاها تلاش کنیم.

رشد تولید با راه‌اندازی رزمایش‌های جهادی محقق می‌شود

به گزارش ایانا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت جهادکشاورزی، سیدمحمد آقامیری سرپرست وزارت جهاد کشاورزی شامگاه یکشنبه ۲۷ فروردین ماه در نشست صمیمی با اعضای شورای مرکزی و فرماندهان پایگاه‌های بسیج این وزارتخانه، احیای روحیه جهادی را علاج عقب‌ماندگی در موضوعات اجرایی کشور دانست و گفت: با حفظ و تمسک به روحیه جهادی می‌توان جهادگرانه در جهت رفع مشکلات بخش کشاورزی و به فرجام رساندن کارهای بجا مانده تلاش کرد.

وی با اشاره به این که وزارت جهاد کشاورزی یک نهاد مقدس است که با فرهنگ جهاد و در سایه تفکر ناب بسیجی بنیان‌گذاری شده است، بر حرکت جهادی در جهت توسعه بخش کشاورزی و آبادانی روستاها تاکید کرد.

سرپرست وزارت جهاد کشاورزی تجربه تاسیس جهاد دامپزشکی در سازمان دامپزشکی کشور برای ارائه خدمت به جامعه عشایری را تجربه‌ای خوب توصیف کرد و از راه‌اندازی رزمایش‌های جهادی در اقصی نقاط کشور با هدف محرومیت‌زدایی و کمک به تحقق شعار سال در بخش کشاورزی در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

وی بر ضرورت شناخت تفکر بسیجی مورد تاکید مقام معظم رهبری تاکید و اظهار کرد: بسیجی بودن، شاخصه‌ها و معیارهایی دارد که اولین و مهمترین شاخصه آن ایثار و از خود گذشتگی است. در این راستا رهبر فرزانه انقلاب و امام راحل همواره خود را بسیجی می‌دانستند و چارچوب نظام مقدس جمهوری اسلامی را بر پایه تفکر بسیجی بنا کردند.

آقامیری استقامت ۴۴ ساله ملت شریف ایران در برابر تحریم‌های ظالمانه دشمنان را ستودنی و بی‌نظیر دانست و اظهار امیدواری کرد: بتوانیم با دستیابی به دانش و فناوری روز دنیا به پشتوانه مردم و با اتکا به تفکر بسیجی، در توسعه کشور بکوشیم.

به گفته وی، همچنین برای خنثی‌سازی نقشه‌های دشمنان باید در راستای تبیین، قلم روشنگری را به دست گیریم.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید