Iranian Agriculture News Agency

در تعطیلات نوروزی؛

شناسایی و توقف تغییر کاربری‌های غیرمجاز در مرودشت

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت با بیان اینکه متخلفین تعطیلات را فرصت مناسبی برای تغییر کاربری های غیر مجاز اراضی کشاورزی می دانند، گفت: در تعطیلات نوروزی در این شهرستان 20 مورد تغییر کاربری غیرمجاز شناسایی و متوقف شد.

شناسایی و توقف تغییر کاربری‌های غیرمجاز در مرودشت

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، منصور امیریان با اشاره به اینکه اکیپ‌های سامانه «۱۳۱» از بیست و هفتم اسفند ماه گذشته تا پنجم فروردین ماه به صورت مستمر در سطح شهرستان مرودشت گشت زنی داشته اند، تصریح کرد: این اکیپ ها ضمن شناسایی تخلفات و صدور دستور توقف عملیات، اخطاریه های لازم نیز صادر کرده اند.

این مقام مسئول با بیان اینکه پی کنی، دیوار کشی، خاکبرداری و خاکریزی، جدول کشی، تخلیه مصالح، اقدام به ساخت اتاقک و استخر از جمله تغییر کاربری های غیر مجاز شناسایی شده است، اظهار کرد: توقف عملیات تغییر کاربری ها با همکاری فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان مرودشت انجام شد.

امیریان با بیان اینکه تغییر کاربری های غیر مجاز اراضی کشاورزی در شهرستان مرودشت در طول تعطیلات نوروز نسبت به مدت مشابه در سال گذشته کاهش یافته است، افزود: با نشر اطلاعیه در فضای مجازی و نصب 14 عدد بنر در مکان های عمومی این شهرستان در راستای آگاه سازی بهره برداران در خصوص عواقب تغییر کاربری های غیر مجاز اطلاع رسانی های مناسبی انجام شده است.

وی با اشاره به مساعدت دستگاه های اجرایی در زمینه مبارزه با تغییر کاربری های غیر مجاز ابراز کرد: مبارزه با تغییر کاربری غیر مجاز در اراضی کشاورزی همکاری بخشداران، دهیاران، شوراه های اسلامی و  فرماندهی نیروی انتظامی را می طلبد.

او  افزود: عموم مردم در مناطق مختلف می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تغییر کاربری اراضی زراعی و باغی، مراتب را به اداره امور اراضی و سامانه ۱۳۱ گزارش کنند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید